Ten bloger hejtuje mnie od wielu lat.
Popełnił wiele hejtujących notek i komentarzy, używając obraźliwego języka - przykłady niżej.
Cokolwiek nie napisałem- hejt , wyzwiska.
Od wielu miesięcy nie reagowałem.
Ale czasem trzeba.
Pokażę jego wredną metodykę i pokażę bzdury jakie wypisuje na przykładzie jego notki:
https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/1111403,niehipotetyczna-rozmowa-z-propagandysta-quwerty-na-temat-falszowania-sciezki-w-notkach,2
w której zdecydowanie przegiął:
Oto stek wyzwisk w niej zamieszczony:
Jeśli spojrzymy na bazgroły oszusta Niegracza,
pokazana przez oszusta trajektoria
debilny Provoc Niegracz von Quwety
zaśmiecania internetu przez ww. blogera oczerniającego uczciwych badaczy
Odbywa się to w iście goebelsowskim stylu
Jeśli ktoś twierdzi, że Niegracz vell Quwety jest niepełna rozumu, to nie docenia perfidii działania propagandy
quwetowym bełkotem. Bełkotem, będącym wyznaniem wiary, nie w zamach lecz zapewne w mamona.
oszust Niegracz von Quwety
gryzmoły z quwety
*****
A teraz tylko fragment manipulacji nudnej teorii, który insynuuje, oczernia ..przypisując mi jakieś błędy, czy manipulacje
- gdy to on właśnie robi.
Cytuję:
Oszust Quwety przytacza przykład z japońskiego raportu, ale rzeczywista ilustracja z linkowanego raportu wygląda zupełnie inaczej.
Więcej nie cytuję tych bzdur i oszczerstw.
Kto chce niech zajrzy do tych jego wypocin.
Otóż- sytuacja wygląda zupełnie inaczej niż sugeruje oszust nudna-teoria:
Wredny oszust nudna-teoria wyskoczył z przypadkiem A320 z Hiroszimy w celu pokazania iż ja rzekomo zakłamuję rzeczywistość twierdząc, że przypadek trajektorii w Smoleńsku- jej nagłego załamania w odległości 3300 m - i wykierowania jej w miejsce daleko przed pasem nie jest wyjątkowy.
wg niego- przecież A320 zniżał się podobnie
Czyżby ???
- Po pierwsze odchyłka w trafieniu w pas jest diametralnie- kolosalnie różna w 2 porównywanych zdarzeniach lotniczych.
I z czym wyskoczył ten oszust ?
widać na schemacie wyżej.
porównał nieporównywalne
zrobił z igły - widły.
**
Po drugie :
odchyłki w zakresie trajektorii, prędkości zniżania były w przypadku A320 niewielkie , trudne to zauważenia przez załogę;
Na schemacie niżej pokazałem , że wyraźne zwiększenie prędkości zniżania trwało zaledwie ok 5 sekund !! co przy obciążeniu uwagi załogi - przy podejściu w złych warunkach meteorologicznych było trudne do zauważenia.