To jest notka na pierwszą stronę;
Dedykowane tym, którzy:
widzieli - a nie zobaczyli
patrzyli - a nie dostrzegli
czytali - a nie zrozumieli...
ekspertom lotniczym,
- którzy brali udział w pracach Komisji i Podkomisji oraz w konferencjach dot. Smoleńska.
- polskim naukowcom na czele z byłym prezesem PAN Michałem Kleiberem, który stwierdził
"mam zaufania do Komisji Pana Laska"( powielającej kłamstwa MAK)
- specjalistom z Instytutu Lotnictwa w Warszawie
- analogicznym z WAT
- pilotom awionetek na czele z prof. Pawłem Artymowiczem z Uniwersytetu w Toronto,
który od początku , od 2010 roku wspiera to i inne kłamstwa MAK
- i wielu wielu innym , którzy byli w stanie to zauważyć, a nie kiwnęli palcem
ani nie ruszyli mózgiem.
( W całej Polsce znalazło się dwóch "sprawiedliwych: Tommy Lee i ja)
Cz.II -Jak można było tego nie zauważyć ?
- Zastosowane w eksperymencie na symulatorze w Moskwie przeciążenia są absurdalne, nierealnie wysokie !!
do max 1,8g !! ( w raporcie jest max. 1,34 g)
zastosowano je by uzyskać na symulatorze - przez to oszustwo - małą wartość głębokości przepadania
w realnym locie to niemożliwe- o czym niżej;
eksperci lotniczy to winni wiedzieć:
- to wiedza elementarna, podręcznikowa:
МИНИСТЕРСТВО ТРАНСПОРТА РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ
ФЕДЕРАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ
ВЫСШЕГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
УЛЬЯНОВСКОЕ ВЫСШЕЕ АВИАЦИОННОЕ УЧИЛИЩЕ
ГРАЖДАНСКОЙ АВИАЦИИ (ИНСТИТУТ
В.П. Бехтир
В.Х. Копысов
АЭРОДИНАМИКА САМОЛЕТА Ту-154М и Ту-154Б Aerodynamika samolotu Tu-154M i Tu-154
-
A dlaczego przeciążenie w granicach 1,2 -1,3 g a nie 1,8 jak zmanipulowali to manipulacji z MAK ?
- Odpowiedź z podręcznika:
Перегрузка в процессе вывода самолета nу =1,2-1,3, если меньше, то увеличится просадка самолета, увеличение перегрузки более 1,3 лишь незначительно уменьшит просадку, но может при¬вести к выходу самолета на большие углы атаки
Przeciążenie podczas wyprowadzenia samolotu ze zniżania wynosi 1,2-1,3g ; jeśli będzie mniejsze, to zwiększy się głębokość przepadania ; , zwiększenie przeciążenia powyżej 1,3g tylko nieznacznie zmniejszy głębokość przepadania, ale może doprowadzić do osiągnięcia krytycznych wartości kątów natarcia.
Podręcznik podaje też że:
- przy rozpoczynaniu manewru reżimie pracy silników bliskim dolnym wartościom nie wolno zbyt szybko zwiekszac kąta natarcia( a więc wielkości przeciążenia) gdyż w takim przypadku siła oporu czołowego rosła by szybciej niż siła ciągu, co skutkowało by ... zwiększeniem głębokości przepadania !!!
To elementarne:
MAK bezczelnie skonstruował narrację , w której rzekomo samolot przeszedł na wznoszenie rozpoczynając manewr na wysokości ok 12 m nad poziomem odniesienia( wysokość radiowa 20 m i wznoszący się teren)
dla celów tej kłamliwej narracji sfałszowano dane, zapisy z ostatnich sekund lotu.