quwerty quwerty
121
BLOG

Sfałszowanie danych i oszustwo na symulatorze w Moskwie - żelazne dowody Cz.II

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

To jest notka na pierwszą stronę;

                                                                                                                        Dedykowane tym,  którzy:

                                                                                                               widzieli - a nie zobaczyli

                                                                                                              patrzyli - a nie dostrzegli

                                                                                                              czytali - a nie zrozumieli...
                                     



  ekspertom lotniczym,


- którzy  brali udział w pracach Komisji i Podkomisji oraz w konferencjach  dot.  Smoleńska.

- polskim naukowcom na czele z byłym prezesem PAN Michałem Kleiberem, który stwierdził

"mam zaufania do Komisji Pana  Laska"( powielającej kłamstwa MAK)

- specjalistom z Instytutu Lotnictwa w Warszawie

- analogicznym z WAT

- pilotom awionetek na czele z prof. Pawłem Artymowiczem z Uniwersytetu w Toronto,

który od początku , od 2010 roku wspiera to i inne kłamstwa MAK

- i wielu wielu innym , którzy byli w stanie to zauważyć, a nie kiwnęli palcem

ani nie ruszyli mózgiem.


( W całej  Polsce znalazło się dwóch "sprawiedliwych:  Tommy Lee i ja)


Cz.II -Jak można było tego nie  zauważyć ?

- Zastosowane w eksperymencie na symulatorze w Moskwie  przeciążenia są absurdalne, nierealnie wysokie !!

do max 1,8g !! ( w raporcie  jest max. 1,34 g)

zastosowano je by uzyskać na symulatorze - przez  to oszustwo - małą wartość głębokości przepadania

 w realnym locie to niemożliwe- o czym niżej;

eksperci lotniczy to winni wiedzieć:

- to wiedza elementarna, podręcznikowa:

МИНИСТЕРСТВО ТРАНСПОРТА РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ
ФЕДЕРАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ
ВЫСШЕГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
УЛЬЯНОВСКОЕ ВЫСШЕЕ АВИАЦИОННОЕ УЧИЛИЩЕ
ГРАЖДАНСКОЙ АВИАЦИИ (ИНСТИТУТ

В.П. Бехтир
В.Х. Копысов

АЭРОДИНАМИКА САМОЛЕТА Ту-154М и Ту-154Б             Aerodynamika samolotu Tu-154M i Tu-154

image


A dlaczego  przeciążenie  w granicach 1,2 -1,3 g  a nie 1,8  jak zmanipulowali  to manipulacji z MAK ?

- Odpowiedź z podręcznika:

Перегрузка в процессе вывода самолета nу =1,2-1,3, если меньше, то увеличится просадка самолета, увеличение перегрузки более 1,3 лишь незначительно уменьшит просадку, но может при¬вести к выходу самолета на большие углы атаки

Przeciążenie podczas wyprowadzenia  samolotu  ze zniżania wynosi  1,2-1,3g ; jeśli będzie mniejsze, to  zwiększy się głębokość przepadania ;  , zwiększenie przeciążenia powyżej 1,3g tylko nieznacznie zmniejszy głębokość  przepadania, ale może doprowadzić do osiągnięcia krytycznych  wartości kątów natarcia.

Podręcznik  podaje też  że:

- przy  rozpoczynaniu  manewru  reżimie pracy silników bliskim dolnym wartościom  nie wolno zbyt szybko zwiekszac kąta natarcia( a więc  wielkości  przeciążenia) gdyż w takim przypadku siła oporu czołowego  rosła by szybciej niż  siła ciągu, co skutkowało  by ... zwiększeniem głębokości  przepadania !!!



image


  To elementarne:

  MAK bezczelnie skonstruował  narrację  , w której  rzekomo  samolot przeszedł na wznoszenie rozpoczynając manewr na wysokości  ok 12 m nad poziomem odniesienia(  wysokość  radiowa  20 m i wznoszący  się teren)

dla celów tej kłamliwej narracji sfałszowano  dane, zapisy  z ostatnich sekund lotu.

image



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka