Jednym z elementów działań przykrycia propagandowego zamachu w Smoleńsku było rozpowszechnianie bajeczek o tym jak niedokładny był radar w Smoleńsku
- o tym, że nic dziwnego, że niewyszkoleni piloci ryzykanci we mgle zeszli do jaru kilometr przed lotniskiem
- Jak w praktyce wygląda praca kontrolera przy naprowadzaniu samolotu na pas przy wykorzystaniu takiego samego radaru jaki był w Smolensku 10.04.2010 roku ?
www.youtube.com/watch?v=uWGKyrZytxU&list=UUy3KYJ-9zGXTZSZNndGoExA&index=10&feature=plcp
komendy
РЗП - " три, левее 20, выше 10";
odległość 3 km, na lewo 20m , wyżej (glissady) 10m
РЗП - " два на курсе , на глиссаде"; odległośc 2 km , na kursie na ścieżce
РЗП - " полтора, правее 20 , на глиссаде";
odleglość półtora km, na prawo ( od ścieżki 20m) na ścieżce
РЗП - " ближний, на курсе , на глиссаде"; bliższa radiolatarnia, na ścieżce
0:46 Ił-76 wyłania się z mgły na Korsarzu

ale 10.04.2010 zadaniem kontrolerów nie było naprowadzanie samolotu Tu-154 na pas....
10.04.2010 kontroler lotu nie mógłby powiedzieć :
posadku razrieszaju - zgoda na lądowania
gdyż naprowadzał w jar ..
КЭ - " 874 полоса видна ";
РЗП - " 874 готов?";
КЭ - " 874 посадка";
РЗП - " 874 посадку разрешаю".
gdy 10.04.2010 kontroler dał komendę : posadka dopołniltielno
( lądowanie tylko po moim pozwoleniu)
- to w tej komendzie zawiera się możliwość lądowania - gdyby pas był widoczny gdy piloci zniżają sie na wysokość decyzji ; zamglenie nie było jak jak mleko, tylko to są miejsca o większym i mniejszym zamgleniu ;
Ił -76 podchodził do lądowania przy silnym zamgleniu- jak widać na zdjęciu
ale był naprowadzany tak, że
gdy w momencie gdy jest na wysokości decyzji i piloci zobaczyli pas -to byli
na kursie na ścieżce -
przy minimalnych odchyłkach - także dzięki pomocy kontrolera lotu
- w Smoleńsku kontroler z premedytacją
dezinformował załogę
( to mógł być element składowy zamachu)
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka