quwerty quwerty
187
BLOG

Katastrofa Tu-154 Leningrad; kolejny dowód: narracja MAK-Smolensk to kłamstwo

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

Катастрофа Ту-154Б-1 Ленинградского УГА в а/п Пулково    
         
       
      Тип происшествия:  катастрофа
Дата:  23 мая 1991 г.
Время:  13:06
Страна:  СССР
Место происшествия:  а/п Санкт-Петербург (Пулково)
Тип ВС:  Ту-154Б-1
Регистрация ВС:  СССР-85097


Trochę podobna w zakresie  manewru go-around..

 przynajmniej w połowie...

- Otóż w  obu przypadkach samolot Tu-154 rozpoczął  manewr  go-around 

na wysokości ok. 20 m nad ziemią...

w Leningradzie przy prędkosci zniżania ok. 7 m/s

на высоте полета около 20 м при вертикальной скорости снижения 7 м/с

 w Smoleńsku- wg różnych źródeł 6-8 m/s.



- Kto chce się  sprawdzić  , czy ogarnia coś w tym temacie lub chce potwierdzić  swą eksperckość

..

..może - uwzględniając  raport MAK i raport Laska spróbować zgadnąć co się stało dalej

1. Czy samolot zderzył się z ziemią ?


2.  jeśli tak- to jaka miał prędkość pionową  ( orientacyjnie...)


1 a- a może  uległ "awarii: już  po rozpoczęciu wznoszenia - jak Tu-154 w  Smoleńsku ?


- podam to na końcu  notki...


Co by na to powiedzieli różni "eksperci : smoleńscy ?

  Jak to udowodniłem MAK sfałszował parametry ostatnich sekund lotu Tu-154
aby wmówić  ich narracje o rzekomym  CFIT  i błędzie pilotów, którzy  rzekomo  dopiero 20m nad ziemią  zorientowali się że coś jest nie tak i  podjęli nieudana próbę  uratowania się przed zderzeniem z ziemią - manewr go around..


prof. Artymowicz  z University of Toronto
- po godzinach domorosły badacz katastrof i zamachów:

image

..Z raportu MAK:


Zestawienie działań załogi ze szkicem miejsca zdarzenia lotniczego wykazuje, że aktywne działania w sterowaniu rozpoczęły się w chwili pierwszego zderzenia samolotu z przeszkodą  
na rzeczywistej wysokości około 10 metrów, (!!!!)

;Gwałtowne działania dowódcy statku powietrznego, podjęte przez niego w ostatnim momencie, nie były wynikiem podjętej przez niego decyzji o odejściu na drugi krąg i świadomej reakcji na: - dużą prędkość pionową zniżania (~8 m/s);

koniec  cytatu

 MAK zapewne  chodziło o wrobienie  pilotów, którzy rzekomo ani nie znali się na pilotowaniu,   ani nie przejmowali się zbliżającą się ziemią, alarmami  TAWS tylko spokojnie odliczali  w tempie wystrzałów z karabinu  automatycznego 60, 50, 40, 30, 20...


  Dotarłem do  bardzo charakterystycznego  zdarzenia  lotniczego:  zderzenia  z ziemią  samolotu  Tu-134 ( tego mniejszego  brata  Tu-154)  - to samolot łatwiejszy w manewrowaniu  i szybciej też niż Tu-154  przechodzi od zniżania  do wznoszenia-
przy próbie  odejścia  na drugi krąg  z wysokości  60 m

( biorąc pod uwagę  wysokość drzew- z 50m).

Jak napisała komisja MAK:
 Высота просадки самолета в данных условиях исключила благополучный уход.

co znaczy w wolnym tłumaczeniu:

- Wysokość  rozpoczęcia  manewru odejścia na drugi krąg przy uwzględnieniu głębokości przepadania wykluczyła możliwość  bezpiecznego odejścia  samolotu.


https://www.salon24.pl/u/niegracz/1258272,jak-b-byly-fizyk-m-jaworski10-lat-manipulowal-goscmi-salonu24-smolensk-cz-ii

  Przyłapany na manipulowaniu kwestia rzekomego manewru go-around z wysokości 20 m  co jest fizycznie niemożliwe przy parametrach jak w raporcie MAK i eksperymencie na symulatorze w Moskwie;
co sam stwierdził  10 lat temu będąc wtedy blogerem Kazaczupą

 Kaczazupa 15 marca 2012 o godz. 21:17
cytuję

 "Wobec tego gdyby 10.04.2010 roku zszedł tak nisko to pozostał by w  jarze."


image

..to  polska Prokuratura...


może wystarczy...




a teraz 

odpowiedź  co dalej stało się  z samolotem Tu-154 w Leningradzie, który  rozpoczął manewr go-around na wysokości  ok 20m nad  ziemią..

...

uderzył w podłoże z prędkościa pionową...


??


!!


ok. 7 m/s

predkość zniżania udało się tylko nieznacznie wygasić

В 13:06:13 на приборной скорости 250 км/ч самолет приземлился на имеющую встречный уклон 3° отмостку КПБ практически без крена, с курсом 100°, с незначительным (около 1°) отрицательным углом тангажа относительно отмостки КПБ с вертикальной скоростью снижения до 7 м/с.

kadłub przełamał się na 3 części

181 osób na pokładzie; zginęło 13

***

- Dziękuję za uwagę

http://www.airdisaster.ru/database.php?id=88



image



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka