Czasem gry runie piedestał
widać , że nikt na nim nie stał.
St.J.Lec
Lasek
pominął w raporcie TAWS 38
- kto nie wiedział
- kto zapomniał... niech spojrzy na ten rysunek z Załącznika Profil podejścia do lądowania:

? TAWS 37 TAWS 36 TAWS 35
https://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/rkm_zal.pdf
Artymowicz
( prof. astrofizyki ..po godzinach zajmujący się propagowaniem kłamliwej narracji MAK)
pominął dane z TAWS 38
przy wciskaniu własnej prestidigitatorskiej narracji o locie końcówki
- podał jakoby przy brzozie Tu-154 miał prędkość wznoszenia 6 m/s
cytuję
. Samolot wznosi się w rekonstrukcji z użyciem metody nr. 5 z prędkością
Vz = +6 m/s w stosunku do pasa,
Dokładnie takie założenia robiłem (gdyż były konieczne do zgodności z faktami za brzozą) dokonując dokładnej rekonstrukcji trajektorii za brzozą.
a co podaje TAWS 38?

Dziękuję za uwagę
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka