Z raportu MAK:
Odnośnie położenia dolnych kończyn pilota, to do chwili zderzenia samolotu
z powierzchnią ziemi, znajdując się w połoŜeniu odwróconym, pilot próbował prawą nogą
sięgnąć do pedału i nacisnąć na niego w celu skontrowania lewego przechylenia,
o czym świadczy wyraźnie
czytelne w wyniku pośmiertnego stężenia
(jako skutek nadmiernego
wzrostu napięcia nerwowo-emocjonalnego)
wyprężone położenie prawej stopy
To bezczelne kłamstwo wymyślone przez fąłszerzy z MAK dla wmówienia winy pilotów.
- Po co miałby pilot naciskać na pedał sterowania gdy samolot kilka metrów nad ziemia przechyla sie szybko o kąt ponad 45 stopni - o kąt 90 stopni ? i wreszcie ponad 90 stopni?
na co liczył by pilot ??
że uratuje samolot manewrem jak samolotem akrobacyjnym ???
???
to bezczelne kłamstwo MAK może wspierać tylko:
1. Idiota.
2.Pożyteczny idiota.
to kłamstwo MAK wsparł i skopiował do polskiego raportu dr Maciej Lasek !!!
dalsza Lista hańby:
Podkomisja lotnicza
"Eksperci" z zakresu szkolenia lotniczego, ruchu lotniczego, ratownictwa lotniczego, łączności, nawigacji i meteorologii:
ppłk pil. mgr inż. Robert Benedict[10] – przewodniczący (początkowo przewodniczącym podkomisji lotniczej był kmdr rez. pil. Dariusz Majewski)[12]
kmdr rez. pil. mgr inż. Dariusz Majewski
mgr inż. Bogdan Fydrych[10] (członek PKBWL)
mgr Wiesław Jedynak[10] PLL LOT
dr Agnieszka Kunert-Diallo[10] PLL LOT[12]
mgr inż. Krzysztof Lenartowicz
mgr inż. Edward Łojek
ppłk rez. mgr inż. Mirosław Milanowski
ppłk rez. mgr inż. Maciej Ostrowski
mgr inż. Kazimierz Szostak PLL LOT
mgr inż. Waldemar Targalski członek PKBWL
ppłk rez. pil. mgr inż. Andrzej Winiewski
dr hab. Marek Żylicz
Podkomisja techniczna
"Eksperci" z zakresu eksploatacji statków powietrznych, awioniki, techniki lotniczej, logistyki i informatyki:
dr inż. Stanisław Żurkowski – przewodniczący ..członek PKBWL
płk mgr inż. Mirosław Wierzbicki– zastępca przewodniczącego
mjr mgr inż. Dariusz Dawidziak
ppłk mgr inż. Dariusz Majewski
ppłk mgr inż. Leszek Filipczyk
mjr mgr inż. Artur Kułaszka ITWL
prof. dr hab. inż. Ryszard Krystek
mgr inż. Piotr Lipiec[10] PLL LOT[12]
mgr inż. Władysław Metelski
ppłk dr inż. Sławomir Michalak ITWL
ppłk mgr inż. Janusz Niczyj ITW
płk rez. mgr inż. Jacek Przybysz
mjr rez. mgr inż. Jerzy Skrzypek
mgr inż. Wiesław Wypych PLL LOT
ppłk mgr inż. Cezary Musiał
Podkomisja medyczna
"Eksperci" z zakresu medycyny lotniczej, psychologii i patomorfologii:
płk dr n.hum. Olaf Truszczyński – przewodniczący (Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
ppłk lek. med. Bogusław Biernat
nauk.hum( oryginalne określenie..
( serio panowie doktorzy wierzycie w to kłamstwo MAK;
a w ogóle to sprawdziliście protokół z sekcji , w której rzekomo wykryto stężenie pośmiertne w stopie pilota po rzekomym 2 sekundowym wyprężaniu stopy ?!!
oraz wspierający kłamstwo MAK amatorscy blogerzy
prof. astrofizyki Paweł Artymowicz - University of Toronto- po godzinach
bardzo były mgr fizyki Michał jaworski
-----------------------------------------------------------------
Dodatek:
przykład fizyka z Trupy Artymowicza ,. który serio rozważał możliwość że pasażerski samolot wykręci beczkę nad ziemią i wyląduje czy odleci :))
fizyk Jaki-taki bloger Salonu 24
https://www.salon24.pl/u/niegracz/967740,jak-fizyk-smolenski-na-beczce-sie-wylozyl-i-okazal-sie-ignorantem
mg Jaworski ? - kto mu dał papiery ???
wyłożył się na beczce
na animacji w reklamie
którą wziął za rzeczywistą beczkę wykręconą przez samolot pasażerski tuż nad ziemią
jak zareagował na zwrócona mu uwagę, że się myli ????
- jak zwykle- wymądrzaniem- jaki to ja MJ jestem mądry a jaki ty jesteś głupi, ignorant - tak bezczelnie potrafi zagrywać
- napisałem że filmik przywołany przez fizyka Jaki-takiego przedstawia
zdarzenie fizycznie niemozliwe
https://www.youtube.com/watch?v=AgvzhJpyn10