Gdy pokazałem że parametry go-around zawarte i w raporcie MAK
są niemożliwe fizycznie !!!
czyli są sfałszowane
( samolot nie mógłby przejść na wznoszenie jak wg narracji MAK, tylko uderzył by o ziemie jeszcze przy zniżaniu)
od razu odzewali sie z kontrą hejterzy, pożyteczni idioci wspierający kłamstwa MAK na czele z prof. Artymowiczem z University of Toronto po godzinach udającego eksperta od katastrofo i zamachów;
jego wkład to chamska kampania wyzywania mnie od qurwet i tirówek, od analfabetów etc.
merytorycznie: ZERO.
...wypuścił na mnie swego Asystenta , przedstawiającego się jako bardzo były fizyk (?) mgra Michała Jaworskiego , które ma głęboko gdzieś fizykę, nawet szkolna fizyke Newtona , nawet arytmetykę z podstawówki @! ( o czym niżej) byle by tylko wspierać kłamstwa MAK..
Otóż hejter Jaworski rozpoczął na Salonie kampanie informacji :
- jakoby piloci już znacznie wcześniej ( przed wysokością 20 m)
.. nawet Krętacze z Zespołu Laska podają 28 m RW..
nad ziemią) rozpoczęli wyrównywanie lotu !!!
( niby jak
niby co z dramatyczną narracja MAK/Laska o walce , próbami przesilenia autopilota ???
po co ?
- jak mogli niby lekutko wyrównać bez tego..
..
w związku z czym- wg niego- wcale prędkość zniżania w punkcie 20 m RW (wysokość radiowa czyi faktyczna nad poziomem ziemi) nie była duża !!
Jaworski manipulując uzyskał taką prędkośc zniżania w punkcie 20 m nad ziemią :
5 m/s
i tak za małą
czego albo nie rozumie, albo idzie w zaparte
i z tego powodu Że ja pisałem o prędkości w zakresie 6-8 m/s)
różnica 1 m/s
nazwał mnie idiotą, analfabetą i obrzucił wyzwiskami
manipulację Jaworskiego rozwinał tfurczo inny głupkowaty hejter Myth Buster:
https://www.salon24.pl/u/mythbuster/1279579,manipulacja-quwerty-o-niemozliwym-wznoszeniu-tupolewa
Bloger quwerta doszedł do dużej biblioteki rzekomo ostatecznych i niepodważalnych dowodów, że raport komisji Millera jest kłamstwem. Wszystkie te “dowody” są manipulacją poprzez nadinterpretacje lub selektywny dobór faktów....
Najnowsza mówi, że Tupolew opadający 7m/s nie mógł przejść na wznoszenie będąc zaledwie 12.5 metra nad ziemią. I to jest akurat prawda.
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1279434,dr-lasek-z-premedytacja-wspiera-klamstwa-mak-na-temat-rzekomego-cfit-dowod
Tyle, że raport komisji o tym nie mówi. Na s15 jest napisane: Samolot wykonywał podejście z prędkością około 310 km/h, zniżając się około 8 m/s. Czyli nawet szybciej niż pisze quwerty. Ale skąd wniosek, że na wysokości 12 metrów prędkość opadania wynosi 7m/s? Tego quwerta nie pisze.
....
Oczywiście , że nie- tego nie napisałem jakoby na wysokości 12 metów predkość opadania wynosła 7 m/s
(pisze o wysokości 20 m RW - 20 m nad ziemią !!)
nie tylko nie napisałem tego ale jeszcze zamiesciłem rysunek - dokładnie pokazujący o co chodzi

o rozpoczęciu manewru 12,5 m nad ziemia to napisał ..dr Maciej Lasek :
ODPOWIEDŹ ZESPOŁU MACIEJA LASKA
W wyniku rozpoczęcia przez załogę manewru odejścia na drugi krąg (zwiększenie mocy silników i wychylenie steru wysokości) samolot zaczął się wznosić.
Z uwagi na bardzo małą wysokość rozpoczęcia tego manewru (12,5 m względem ziemi)

ale to jest 'najlepsze " w wykonaniu hejtera Myth Bustera:
Co rzeczywiście mówi raport Millera? Po tym jak samolot zszedł pod ścieżkę, na pewno nie zniżał się 8m/s,
raczej 2m/s, być może mniej
..
??
gdyby na wysokości 20 m RW samolot zniżał się z prędkością 2 m/s to..
.. przy brzozie był by o ładnych kilka metrów wyżej ( może nawet nad..

w każdym razie nie doszło by do utraty końcówki skrzydła - jak wg narracji MAK
Jeszcze ściąga w kwestii głebokosci przpepadania:
generalnie głebokość przepadania rośnie z kwadratem prędkosci pionowej; jest to logicnze gdyż energia kinetyczna rośnie do kwadratu prędkości

faktycznych głebokości przepadania można wyrazić takim dobrze przybliżajacym do rzeczywistosci wzorem:
( zmieniam okreslenie wzór na sposób obliczania- poniewaz czepiały się tego wiejskie głupki)

z tego wyliczone głebokości przepadania dla prędkosci początkowej zniżania:
UWAGA: wyliczamy matematycznie! dopiero wartość liczbowa podajemy w metrach !!
2 m/s H= 2 m
3m/s H= 6 m
4 m/s H= 12m
5 m/s H=20 m
( jak widac manipulanckie 5 m/s Jaworskiego niczego nie zmieniają- samolot nadal rozbija sie
o ziemię jeszcze w fazie zniżania)
6 m/s H= 30 m
7 m/s H= 42 m
Dla Jaworskiego czy 5 m/s czy 2 m/s Myth Bustera
5 czy 2 nie ma różnicy
5 a 6
ogroooomnaaa różnica...
ale gdy ja podaje 6 m/s
to ten chamski hejter od razu wylatuje z mordą:
debilu, analfabeto etc.
to dowodzi , że jest zadaniowym pożytecznym idiota, który ma misję
chamskiego atakowania tych ,którzy pokazują kłamstwa MAK, kłamstwa rosyjskie


co jeden to głupszy.... idiota Myth Buster

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka