Gdy pokazałem że parametry go-around zawarte i w raporcie MAK
są niemożliwe fizycznie !!!
czyli są sfałszowane
( samolot nie mógłby przejść na wznoszenie jak wg narracji MAK, tylko uderzył by o ziemie jeszcze przy zniżaniu)
od razu odzewali sie z kontrą hejterzy, pożyteczni idioci wspierający kłamstwa MAK na czele z prof. Artymowiczem z University of Toronto po godzinach udającego eksperta od katastrofo i zamachów;
jego wkład to chamska kampania wyzywania mnie od qurwet i tirówek, od analfabetów etc.
merytorycznie: ZERO.
...wypuścił na mnie swego Asystenta , przedstawiającego się jako bardzo były fizyk (?) mgra Michała Jaworskiego , które ma głęboko gdzieś fizykę, nawet szkolna fizyke Newtona , nawet arytmetykę z podstawówki @! ( o czym niżej) byle by tylko wspierać kłamstwa MAK..
Otóż hejter Jaworski rozpoczął na Salonie kampanie informacji :
- jakoby piloci już znacznie wcześniej ( przed wysokością 20 m)
.. nawet Krętacze z Zespołu Laska podają 28 m RW.. nad ziemią) rozpoczęli wyrównywanie lotu !!!
( niby jak
niby co z dramatyczną narracja MAK/Laska o walce , próbami przesilenia autopilota ???
po co ?
- jak mogli niby lekutko wyrównać bez tego..
..
w związku z czym- wg niego- wcale prędkość zniżania w punkcie 20 m RW (wysokość radiowa czyi faktyczna nad poziomem ziemi) nie była duża !!
Jaworski manipulując uzyskał taką prędkośc zniżania w punkcie 20 m nad ziemią :
5 m/s
i tak za małą
czego albo nie rozumie, albo idzie w zaparte
i z tego powodu Że ja pisałem o prędkości w zakresie 6-8 m/s)
różnica 1 m/s
nazwał mnie idiotą, analfabetą i obrzucił wyzwiskami
manipulację Jaworskiego rozwinał tfurczo inny głupkowaty hejter Myth Buster:
https://www.salon24.pl/u/mythbuster/1279579,manipulacja-quwerty-o-niemozliwym-wznoszeniu-tupolewa
Bloger quwerta doszedł do dużej biblioteki rzekomo ostatecznych i niepodważalnych dowodów, że raport komisji Millera jest kłamstwem. Wszystkie te “dowody” są manipulacją poprzez nadinterpretacje lub selektywny dobór faktów....
Najnowsza mówi, że Tupolew opadający 7m/s nie mógł przejść na wznoszenie będąc zaledwie 12.5 metra nad ziemią. I to jest akurat prawda.
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1279434,dr-lasek-z-premedytacja-wspiera-klamstwa-mak-na-temat-rzekomego-cfit-dowod
Tyle, że raport komisji o tym nie mówi. Na s15 jest napisane: Samolot wykonywał podejście z prędkością około 310 km/h, zniżając się około 8 m/s. Czyli nawet szybciej niż pisze quwerty. Ale skąd wniosek, że na wysokości 12 metrów prędkość opadania wynosi 7m/s? Tego quwerta nie pisze.
....
Oczywiście , że nie- tego nie napisałem jakoby na wysokości 12 metów predkość opadania wynosła 7 m/s
(pisze o wysokości 20 m RW - 20 m nad ziemią !!)
nie tylko nie napisałem tego ale jeszcze zamiesciłem rysunek - dokładnie pokazujący o co chodzi
o rozpoczęciu manewru 12,5 m nad ziemia to napisał ..dr Maciej Lasek :
ODPOWIEDŹ ZESPOŁU MACIEJA LASKA
W wyniku rozpoczęcia przez załogę manewru odejścia na drugi krąg (zwiększenie mocy silników i wychylenie steru wysokości) samolot zaczął się wznosić.
Z uwagi na bardzo małą wysokość rozpoczęcia tego manewru (12,5 m względem ziemi)
ale to jest 'najlepsze " w wykonaniu hejtera Myth Bustera:
Co rzeczywiście mówi raport Millera? Po tym jak samolot zszedł pod ścieżkę, na pewno nie zniżał się 8m/s,
raczej 2m/s, być może mniej
..
??
gdyby na wysokości 20 m RW samolot zniżał się z prędkością 2 m/s to..
.. przy brzozie był by o ładnych kilka metrów wyżej ( może nawet nad..
w każdym razie nie doszło by do utraty końcówki skrzydła - jak wg narracji MAK
Jeszcze ściąga w kwestii głebokosci przpepadania:
generalnie głebokość przepadania rośnie z kwadratem prędkosci pionowej; jest to logicnze gdyż energia kinetyczna rośnie do kwadratu prędkości
faktycznych głebokości przepadania można wyrazić takim dobrze przybliżajacym do rzeczywistosci wzorem:
( zmieniam okreslenie wzór na sposób obliczania- poniewaz czepiały się tego wiejskie głupki)
z tego wyliczone głebokości przepadania dla prędkosci początkowej zniżania:
UWAGA: wyliczamy matematycznie! dopiero wartość liczbowa podajemy w metrach !!
2 m/s H= 2 m
3m/s H= 6 m
4 m/s H= 12m
5 m/s H=20 m
( jak widac manipulanckie 5 m/s Jaworskiego niczego nie zmieniają- samolot nadal rozbija sie
o ziemię jeszcze w fazie zniżania)
6 m/s H= 30 m
7 m/s H= 42 m
Dla Jaworskiego czy 5 m/s czy 2 m/s Myth Bustera
5 czy 2 nie ma różnicy
5 a 6
ogroooomnaaa różnica...
ale gdy ja podaje 6 m/s
to ten chamski hejter od razu wylatuje z mordą:
debilu, analfabeto etc.
to dowodzi , że jest zadaniowym pożytecznym idiota, który ma misję
chamskiego atakowania tych ,którzy pokazują kłamstwa MAK, kłamstwa rosyjskie
co jeden to głupszy.... idiota Myth Buster
Komentarze