quwerty quwerty
180
BLOG

12 lat hejtu na mnie z powodu ...Al - społeczeństwo jest głupie

quwerty quwerty Społeczeństwo Obserwuj notkę 11

  To już 12 lat..

  od momentu gdy  na forum  Katastrofa  w Smoleńsku

 zwróciłem uwagę internaucie, który napisał:

  konstrukcja  samolotu ( z duraluminium) spaliła się  w pożarze


napisałem : to na pewno przejęzyczenie gdyż powinno być:


konstrukcja  samolotu ( z duraluminium) stopiła się  w pożarze

i zaczęło się

 na tamtym forum zjechało mnie parę dziesiętek głupkowatych hejterów


image


potem napisałem o tym na Salonie  24


zjechało  mnie tu parę dziesiątek  głupkowatych hejterów

ostatnio po raz kolejny inż. Piotr Lada - wykształcony w Polsce - teraz w Australii.

image


to wystarczająca  duża próba

- nie chodzi  tylko o tych kilkudziesięciu  hejterów

także o setki

jeśli nie tysiące którzy o tym  przez 12 lat   przeczytali

- i żaden

się nie odezwał

 wszystkim to pasuje

i tak bzdura   funkcjonuje w  głupkowatym społeczeństwie


*


jak  rozmawiać

 jak debatować

skoro w  kwestii  zero-jedynkowej

 owo społeczeństwo opowiada się za bzdurą


-  co z bardziej złożonymi zagadnieniami ???...

**

 co tu mówić o poziomie wiedzy

ludzi

jeśli nawet ludzie na  poziomie

np. profesor Paweł Artymowicz z University of Toronto

indagowany w  tej kwestii  napisał:

- Nie zastanawiałem się nad tym ...

powracałem do niego z tym pytaniem przez kilka lat


jeszcze się nie zastanowił....

-----

Nawet wióry aluminiowe nie są palne:

image


** zobacz  też:

https://www.salon24.pl/u/niegracz/983513,i-jak-tu-dyskutowac-o-smolensku-gdy-w-kraju-ciemnota-jak-sie-aluminium-palilo

https://www.salon24.pl/u/niegracz/997760,o-niepalnosci-aluminium-dla-inzynierow-i-fizykow-w-kontekscie-smolenska

https://www.salon24.pl/u/niegracz/870572,niewiedza-ciemnota-smolenskich-blogerow-przy-ognisku-z-aluminiowych-karniszy

https://www.salon24.pl/u/niegracz/922002,o-niepalnosci-elementow-z-aluminium-dla-fizykow-ale-tez-psychiatrow


Nawet

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo