Wykonanie:
pilot rosyjski
https://letchikleha.livejournal.com/
10 lat pilotował Tu-154


lądowanie przy podstawie chmur ok. 30m
tym razem zachodnim typem samolotu....
2011 rok...
takie lądowanie ..też się zdarza
a gdy kontroler pracuje normalnie
nie kończy się katastrofą:
Прoдoлжaем зaхoд. 1000 фyтoв, oблaкa внизy, 800 фyтoв – верхняя крoмкa, oблaкa. Дaльше cерo-жёлтoе мoлoкo. Диcпетчер пocaдки чёткo дaёт инфoрмaцию:
- Скaй 430 yдaление 6км нa глиccaде, левее кyрca 100
- Скaй 430 yдaление 4 выше 20 нa кyрcе…
- Скaй 430 yдaление 3 нa кyрcе, глиccaде..
Тoлькo прибoры, чёткo, чёткo. Никaких взглядoв нa землю, тoлькo выcoтa и прибoры.
Втoрoй пилoт пoдcкaзывaет, чтo пoдхoдим к выcoте принятия решения
-150 фyтoв, 130, 120…. 120 stóp
Взгляд нa yлицy !
Эээээх, где же ты?
- 100 фyтoв ! (aвтoмaт втoрит: «yaн хaгдрид») решение ?
Пoлoca! Сaдимcя
100 stóp ok 30 m - pas widoczny! lądujemy !
lądowali w trybie ręcznym..
. gdyż jeden z autopilotów miał awarię
i pilot wybrał
podejście ręczne - we mgle !
ale w tej mgle kontroler podawał rzeczywiste odchylenia od ścieżki
odległość 4 powyżej ścieżki 20 m , na kursie
i pomógł naprowadzić samolot
w rejon pasa
gdzie samolot wyszedł z dolnej podstawy chmur na wysokości ok. 30 m
we właściwym miejscu
blisko początku pasa
**
Jest oczywiste , że polska Prokuratura powinna najpóźniej w 2011 roku!!!
gdyby działała normalnie postawić w stan oskarżenia kontrolerów ze Smolenska;
tym bardziej , że za podobne wyczyny
traktuje się w ten sposób kontrolerów lotu w Rosji !!
https://судебныерешения.рф/38383386
Protokół z posiedzenia Sądu
Приговор
ПРИГОВОР
ИМЕНЕМ РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ
г. Иркутск 24 января 2017 года
katastrofa samolotu transportowego An-12w Irkucku
- samolot przy podejsciu przy ograniczonej poniżej minimum widocznosci zaczepił wierzchołki drzew w odległości 964 m od pasa
O godzinie 21:00 ****rok warunki meteorologiczne na lądowisku <...> pogorszyły się: wiatr przy ziemi - kierunek 230°, prędkość 01 m/s, widzialność 3000 m, zamglenie, zachmurzenie całkowite 8 okt. zachmurzenie, 5 okt załamane - chmury warstwowe z dolną granicą 90 m, temperatura -24,6°C, wilgotność względna 78%, ciśnienie atmosferyczne 738,7 mm Hg, czyli były się poniżej minimum lotniska, wyznaczonego przez dolną chmurę granica na wysokości 100 metrów,
od 21:00 do 21:02 Oseiko, przebywając w miejscu pracy kierownika strefy lądowania na stacji RSP-6m2, z naruszeniem reguł <.. .>, będąc zobowiązanym, zgodnie z pkt. 4.5.7. FAP PP EA, wydać załodze polecenie zatrzymania zniżania, poinformowania załogi o wielkości odchylenia i odległości do progu pasa startowego,
, dowódca statku powietrznego w stosunku do którego sprawa karna została zakończona z powodu śmierci na wysokości co najmniej 60 m, bez otrzymania wiarygodnej informacji od Starkowa A.M. o zmianach warunków pogodowych na lotnisku oraz od Oseiko A.M.o odchyłkach od kursu i ścieżki schodzenia, nie podjął decyzji o odejściu na drugi krąg,
(РСП-6 - taki sam radiolokator był w Smoleńsku )
WYROK
Oseiko AM i Starkowa A.M. uznano za winnych popełnienia przestępstwa z części 3 art. 263 Kodeksu karnego Federacji Rosyjskiej i skazać każdego z nich na 3 lata więzienia
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka