quwerty quwerty
144
BLOG

M.Dąbrowski w Zdaniu odrębnym-pokazał dowód: MAK sfałszował parametry lotu.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

 Co prawda nieświadomie, ale  zawsze

- liczy się  końcowy efekt.

https://drive.google.com/file/d/1mkOcW2G65_eaoLRR4fsuC0inYTO59I1k/view

image


 Pan Marek Dąbrowski zamieścił dane z eksperymentu odejścia na drugi krąg samolotu  Tu-154  102.

  Potwierdzają one moja tezę - prezentowaną tu na Salonie 24 wielokrotnie w  moich notkach-

 że  MAK sfałszował parametry ostatnich sekund  lotu tak by wmówić  CFIT

 wmówić że  piloci świadomie  wlecieli w jar tak nisko

 że  próbując  odejść na drugi krąg  zawadzili o brzozę.


- A tymczasem jak to już wcześniej pokazałem nie ma fizycznej możliwości,

 aby samolot Tu-154 rozpoczynając manewr go-around na wysokości ok. 20 m nad ziemi

( faktyczny zapas wysokości  przy uwzględnieniu wznoszącego się terenu to ok 12-13 m!!)

nie wrąbał w ziemię !

image


Potwierdzają to dane z eksperymentu na samolocie  Tu-154 Nr  102.

image


Próba 12

Przy masie  78,4 ton, pocz. prędkość zniżania  -6,7 m/s uzyskano głębokość przepadania  15 m

( to i tak jest rekordowo mała głębokość przepadania)


 ale nie zachowano warunków eksperymentu , które odpowiadałyby sytuacji ze Smoleńska;

gdyż pocz.   obroty silników były znacznie wyższe!!

Cytuję:

Przy zniżaniu obroty stopni niskiego ciśnienia silników były wyższe niż w
SMOLEŃSKU, co zapewniało pilotowi testowemu dodatkową, niedostępną w dniu 10.04.2010 r. dynamikę samolotu

(do wyboru: większe rozporządzalne przyspieszenie
normalne i prędkość wznoszenia lub możliwość zwiększenia IAS w locie poziomym).

tak więc przy uwzględnieniu czynnika obrotów

głębokość przepadania w idealnym *) przypadku byłaby rzędu 20m

przy zapasie wysokości ok 12 -13 m !!


BUSTED

 Eksperyment  przy użyciu samolotu Tu-154 M Nr 102 wykazał,

że  podane  przez MAK /Laska w ich raportach

parametry przejścia na wznoszenie

są fizycznie niemożliwe;

 tym samym

udowodniono sfałszowanie tych parametrów przez MAK


i skopiowanie tego fałszerstwa przez Komisję Laska.

.................


*)
 jak dowodzą tego przypadki utraty wysokości w innych zdarzeniach lotniczych i co najmniej jednej serii prób na symulatorze; z reguły faktyczne głębokości przepadania są większe ( czasem znacznie !) niż teoretyczne


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka