Co prawda nieświadomie, ale zawsze
- liczy się końcowy efekt.
https://drive.google.com/file/d/1mkOcW2G65_eaoLRR4fsuC0inYTO59I1k/view

Pan Marek Dąbrowski zamieścił dane z eksperymentu odejścia na drugi krąg samolotu Tu-154 102.
Potwierdzają one moja tezę - prezentowaną tu na Salonie 24 wielokrotnie w moich notkach-
że MAK sfałszował parametry ostatnich sekund lotu tak by wmówić CFIT
wmówić że piloci świadomie wlecieli w jar tak nisko
że próbując odejść na drugi krąg zawadzili o brzozę.
- A tymczasem jak to już wcześniej pokazałem nie ma fizycznej możliwości,
aby samolot Tu-154 rozpoczynając manewr go-around na wysokości ok. 20 m nad ziemi
( faktyczny zapas wysokości przy uwzględnieniu wznoszącego się terenu to ok 12-13 m!!)
nie wrąbał w ziemię !

Potwierdzają to dane z eksperymentu na samolocie Tu-154 Nr 102.

Próba 12
Przy masie 78,4 ton, pocz. prędkość zniżania -6,7 m/s uzyskano głębokość przepadania 15 m
( to i tak jest rekordowo mała głębokość przepadania)
ale nie zachowano warunków eksperymentu , które odpowiadałyby sytuacji ze Smoleńska;
gdyż pocz. obroty silników były znacznie wyższe!!
Cytuję:
Przy zniżaniu obroty stopni niskiego ciśnienia silników były wyższe niż w
SMOLEŃSKU, co zapewniało pilotowi testowemu dodatkową, niedostępną w dniu 10.04.2010 r. dynamikę samolotu
(do wyboru: większe rozporządzalne przyspieszenie
normalne i prędkość wznoszenia lub możliwość zwiększenia IAS w locie poziomym).
tak więc przy uwzględnieniu czynnika obrotów
głębokość przepadania w idealnym *) przypadku byłaby rzędu 20m
przy zapasie wysokości ok 12 -13 m !!
BUSTED
Eksperyment przy użyciu samolotu Tu-154 M Nr 102 wykazał,
że podane przez MAK /Laska w ich raportach
parametry przejścia na wznoszenie
są fizycznie niemożliwe;
tym samym
udowodniono sfałszowanie tych parametrów przez MAK
i skopiowanie tego fałszerstwa przez Komisję Laska.
.................
*)
jak dowodzą tego przypadki utraty wysokości w innych zdarzeniach lotniczych i co najmniej jednej serii prób na symulatorze; z reguły faktyczne głębokości przepadania są większe ( czasem znacznie !) niż teoretyczne
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka