quwerty quwerty
138
BLOG

Go-around A320 - bez widzialności - ten przypadek dowodzi , że MAK/Lasek kłamali.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

A320, vicinity Paris CDG France, 2022

https://skybrary.aero/accidents-and-incidents/a320-vicinity-paris-cdg-france-2022

Podejscie  praktycznie bez widzialnosci

"mgła"

rain falling from Cb cloud characterised by “strong vertical development” which had significantly reduced visibility for a period of about ten minutes. 

nietypowy deszcz, który zredukował widzialność

komunikaty TERRAIN AHEAD

\



image

11:41:41  wysokośc radiowa 122stóp

11:41:47  wysokość radiowa 52  stopy  

w ciągu 6 sekund  samolot zna się o 70 stop  czyli o 21,7 m

 stąd prędkość zniżania ok 3,6 m/s

image


 Airbus  A320  pocz. prędkość  zniżania 3,6 m/s

11:41:47 pocz. manewru go-around

głębokość  przepadania 14 m

o 11:41:50 czyli po 3  sekundach
osiąga  najniższą wysokość  radiową 6 stóp  1,8 m


Sfaszowane parametry w raportach MAK/Laska

pocz. predkość  zniżania 7 m/s

głebokość przepadania 6 m !!


MAK/Lasek podali w raportach niemożliwe  fizyczne parametry przejścia na wznoszenie


quod erat demonstrandum



ss

Przecież sam Lasek cytował głebokości przepadania  Tu-154  dla  róznych , początkowych prędkości  zniżania

image


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka