A320, vicinity Paris CDG France, 2022
https://skybrary.aero/accidents-and-incidents/a320-vicinity-paris-cdg-france-2022
Podejscie praktycznie bez widzialnosci
"mgła"
rain falling from Cb cloud characterised by “strong vertical development” which had significantly reduced visibility for a period of about ten minutes.
nietypowy deszcz, który zredukował widzialność
komunikaty TERRAIN AHEAD
\

11:41:41 wysokośc radiowa 122stóp
11:41:47 wysokość radiowa 52 stopy
w ciągu 6 sekund samolot zna się o 70 stop czyli o 21,7 m
stąd prędkość zniżania ok 3,6 m/s

Airbus A320 pocz. prędkość zniżania 3,6 m/s
11:41:47 pocz. manewru go-around
głębokość przepadania 14 m
o 11:41:50 czyli po 3 sekundach
osiąga najniższą wysokość radiową 6 stóp 1,8 m
Sfaszowane parametry w raportach MAK/Laska
pocz. predkość zniżania 7 m/s
głebokość przepadania 6 m !!
MAK/Lasek podali w raportach niemożliwe fizyczne parametry przejścia na wznoszenie
quod erat demonstrandum
ss
Przecież sam Lasek cytował głebokości przepadania Tu-154 dla róznych , początkowych prędkości zniżania

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka