Ano tak:
gdy napisałem notkę:
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1331999,panie-lasek-albo-wyjscie-honorowe-wycofa-pan-raport-albo-zaklad-i-strata-kasy
wyzwał mnie od analfabetów i idiotów
popełnił manipulacyjną notkę:
https://www.salon24.pl/u/mjaworski/1333072,kuweta-zlituj-sie
a w niej to:

oczywiście owe 5,2 m/s jest zmyslone przez Krętacza Jaworskiego
tonący brzytwy sie chwyta !
on tu bardziej zakłamuje niż eksperci od kłamania z MAK !!
nawet oni nie wpadli na to by naciągać predkość zniżania w punkcie ok. 20 m RW do 5,2 m/s !!
- w lipcu 2010 roku!! najlepsi eksperci MAK
eksperci rosyjscy podają V pion. w punkcie 20 m RW jako 7-8 m/s !!!

- No dobrze;
przyjmijmy do rozważań tę zmysloną przez Jaworskiego wartość 5,2 m/s
oto rezultat
oto trajektoria
oto jak Jaworski wyrżnął pustym łbem w zbocze jaru!
głębokość. przepadania dla V pocz. 5 m/s to ok 20 m
min, czas wg podreczników Bechtira, Piatina to 3- 3,5 sekundy( ok 230 m lotu w poziomie przy szybkosci.)
przy pocz. ciagu mały gaz czas też sie wydłuża/ rośnie tez głębokośc przepadania!

NIKT nie da rady wrysować trajektorii go-around zgodnej z fizyką, wg której TU-154 mając w punkcie 16m RW prędkośc zniżania 5,2 m/s nie zderzyłby się ziemią w trakcie zniżania !
- Jak to się stało ?
otóż fałszerze z MAK przesadzili i będąc jednak w pewnym niedoczasie,
działając w pośpiechu stworzyli narrację, która nie trzyma sie kupy
kołdra kłamstw jest za krótka:
sfałszowali i parametry ostatnich sekund lotu- tak aby wmówić Polsce i opinii światowej, że piloci popełnili błąd , że bez kontroli zniżali się w jar i dopiero 20 m nad ziemią próbowali ratować siebie i samolot
- jednocześnie sfałszowali stenogram w tym samym celu i wg niego między 30 a 20 m samolot zbliża sie do ziemi w tempie ponad 10 m/s!!
.
ruscy fałszerze zauważyli to w lipcu 2010 roku w trakcie eksperymentu na symulatorze
próbowali naciągać parametry go-around ale i tak
samolot rozbił sie im przy próbie odejścia z 20 m...
Próba odejścia na drugi krąg z wysokości 20m przy prędkości początkowej 7-8 m/s
zakończyła się zderzeniem z ziemią.
..
Dodatek:
W załączniku do Raportu znajdujemy zapis , który dodatkowo kompromituje dra Laska:
6. Skuteczne odejście na drugi krąg przy parametrach, jakie miał samolot wymagała zainicjowania procedury na wysokości powyżej 35 m nad przeszkodami terenowymi
. (przy założeniu, że procedura przeprowadzona byłaby prawidłowo – właściwy kąt natarcia, praca
silników na zakresie startowym)
http://n-16-9.dcs.redcdn.pl/file/o2/tvn/web-content/m/p1/f/Z/a/ZalacznikNr4_TechnikaLotniczaIJejEksploatacja.pdf
str 695
**
inny przykład z rosyjskiego podręcznika aerodynamiki dla samolotu Tu-154
- głębokość przepadania 49 m przy początkowej prędkości zniżania 9 m/s.

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka