quwerty quwerty
127
BLOG

Jak mgr Jaworski broniąc kłamstw MAK/Laska wyrżnął łbem w zbocze jaru !

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

Ano tak:

gdy napisałem notkę:

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1331999,panie-lasek-albo-wyjscie-honorowe-wycofa-pan-raport-albo-zaklad-i-strata-kasy

wyzwał mnie od analfabetów i idiotów

popełnił manipulacyjną notkę:

https://www.salon24.pl/u/mjaworski/1333072,kuweta-zlituj-sie

a w niej to:

image


oczywiście owe 5,2 m/s  jest zmyslone przez Krętacza Jaworskiego

 tonący brzytwy sie chwyta !

on tu bardziej zakłamuje  niż eksperci od kłamania z MAK !!

 nawet oni nie wpadli na to by naciągać  predkość zniżania w punkcie ok. 20 m RW  do  5,2 m/s !!

- w lipcu 2010 roku!!  najlepsi eksperci MAK

eksperci  rosyjscy podają V pion. w punkcie 20 m RW jako 7-8 m/s !!!

image


- No dobrze;

 przyjmijmy  do rozważań tę zmysloną  przez  Jaworskiego  wartość  5,2 m/s


oto rezultat

oto trajektoria

oto jak Jaworski  wyrżnął pustym łbem w  zbocze jaru!


głębokość. przepadania dla  V pocz. 5 m/s to ok 20 m

min, czas wg podreczników  Bechtira, Piatina to 3- 3,5 sekundy(  ok 230 m lotu w poziomie przy szybkosci.)

przy pocz.  ciagu  mały gaz czas  też sie wydłuża/ rośnie tez głębokośc przepadania!


image


NIKT  nie da  rady wrysować trajektorii  go-around  zgodnej z  fizyką, wg której TU-154  mając  w punkcie  16m RW  prędkośc zniżania 5,2 m/s nie zderzyłby się ziemią w trakcie  zniżania !

- Jak to się stało ?

 otóż fałszerze z MAK przesadzili i będąc jednak w pewnym niedoczasie,

działając w pośpiechu stworzyli narrację, która nie trzyma sie kupy

 kołdra kłamstw jest za krótka:

 sfałszowali i parametry ostatnich sekund lotu- tak aby wmówić Polsce  i opinii światowej, że piloci popełnili  błąd , że bez kontroli zniżali się  w jar i dopiero  20 m nad ziemią  próbowali  ratować siebie i samolot

-  jednocześnie sfałszowali stenogram  w  tym samym celu  i wg niego  między  30 a 20 m samolot zbliża sie do ziemi w tempie  ponad 10 m/s!!

.

 ruscy  fałszerze  zauważyli to w lipcu 2010  roku  w trakcie eksperymentu na symulatorze

próbowali  naciągać parametry  go-around  ale i tak

samolot  rozbił sie im przy próbie odejścia  z 20 m...



imagePróba odejścia na drugi krąg  z wysokości  20m przy prędkości  początkowej 7-8  m/s 

zakończyła się zderzeniem z ziemią.

..



Dodatek:

 W załączniku do Raportu znajdujemy zapis , który dodatkowo  kompromituje dra Laska:

6. Skuteczne odejście na drugi krąg przy parametrach, jakie miał samolot wymagała zainicjowania procedury na wysokości powyżej 35 m nad przeszkodami terenowymi

. (przy założeniu, że procedura przeprowadzona byłaby prawidłowo – właściwy kąt natarcia, praca
silników na zakresie startowym)
http://n-16-9.dcs.redcdn.pl/file/o2/tvn/web-content/m/p1/f/Z/a/ZalacznikNr4_TechnikaLotniczaIJejEksploatacja.pdf
str 695


**

inny przykład  z rosyjskiego podręcznika  aerodynamiki  dla samolotu Tu-154

- głębokość przepadania  49 m przy początkowej prędkości zniżania 9 m/s.


image



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka