quwerty quwerty
134
BLOG

Skutki katastrofy Boeinga 737 - przeczą zmyślonej narracji MAK/Laska.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 1

image

https://reports.aviation-safety.net/2006/20061029-0_B732_5N-BFK.pdf


Samolot zderzył się z ziemią przy przechyleniu ponad 90 stopni ( pozycja zbliżona do odwróconej)

przy  prędkości zniżania ( pionowej) 67 m/s  t .j. ok 241 km/h

szybkie pikowanie po przeciągnięciu


image


image


skutki:


image

7 osób na pokładzie miało minimalne obrażenia/ lub żadnych

jeszcze jedna osoba  z personelu pokładowego przeżyła


image

stopień zniszczenia samolotu - większy niż w  Smoleńsku..

ale  zniszczenia ogona znacznie mniejsze

a tylne drzwi - zdaje sie możliwe  do otwarcia


image



silnik oderwany  od konstrukcji, widać  zmiażdżenie/wgniecenie od jednej strony

ale cały a wirniki nie powypadały - choć impet uderzenia  większy  niż w Smoleńsku

image


wybuchł silny  pożar

 który  stopił większą  cześć  konstrukcji samolotu

image


image

1 osoba z personelu pokładowego + 8(7) pasażerów , którzy zajmowali miejsca blisko ogona  samolotu-przeżyło

image

widać:

a / zgniecenia/zmiażdżenia  od strony grzbietu  samolotu - gdyż  samolot zderzył się z ziemią  w pozycji

(prawie) odwróconej


b/ widać  całe zespoły foteli które przetrwały   katastrofę - w Smoleńsku nie było ani jednego całego zespołu  foteli


image


kąt przechylenia blisko 140 stopni ( pozycja odwrócona)

image


Inne obserwacje/ wnioski



- Przeciążenia  w końcowej częsci kadłuba w pozycji odwróconej nie przekraczały na poziomie  podłogi  20g


Potwierdza to oczywiście moja opinie, że

 NIAR w swym opracowaniu kropnął się o rząd wielkości!

przy  obliczaniu przeciążeń  w końcowej części kadłuba.

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1293622,brak-walidacji-metodologii-niar-przyczyna-ich-bledu-o-rzad-wielkosci-w-raporcie


*

Praca  wykonana bezpłatnie

za Komisję  Laska


za Podkomisję

za Instytut Lotnictwa

za PAN



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka