https://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/rkm_zal.pdf
Podane w raporcie dra Laska 1,22g
określone jako " przeciążenie pionowe" jest błędne.
Co tu jest nie tak?
co tu jest bardzo nie tak ?
co dr Lasek pomylił ?
i to bardzo !
- pan się przedstawiasz jako nie tylko profesor astrofizyk
ale i profesor fizyki
a to prosta fizyka Newtona
-Niech Pan podzieli się swą wiedzą z bywalcami Salonu
i napisze notkę ..
objaśni
jak się sprawa ma cała...
*
na pewno będzie ze strony Pana Profesora odzew
ma Pan przecież po raz kolejny okazje
popisać się swą wiedzą i zadziwić gości Salonu
poradzę na wszelki wypadek
by Pan nie szedł tą drogą co Pana asystent mgr Jaworski
który twierdzi, że chodzi o przeciążenie ...w układzie samolotu
czyli przeciążenie pionowe działające..poziomo
To tyle do Pana profesora
****
dla pokazania szerszego tła - mniej zorientowanym bywalcom Salonu
1.
W raporcie MAK prezentacja wartości przeciążeń pionowych
kończy się na brzozie....
to co poza brzozą to autorska tfurczośc dra Macieja Laska-
---------------------------------------------------
2. Tabela nr 1 w Załączniku nr 4 do raportu Laska pełna jest
koszmarnych błędów
np.
wg Laska samolot Tu-154 przelatuje 60m w 1,7 sekundy
czyli leci z prędkością 127 km/h
***
gdyby Pan profesorowi jednak się
nie udało.byłoby to dziwne bo za Panem
stoi też cała potęga University of Toronto..
może się Pan dowolnie konsultować z koleżeństwem na University..))\
..to za kilka dni
( na pewno po upewnieniu się , że Pan jest na Salonie aktywny)
napiszę, pokażę
jak się sprawa ma cała