quwerty quwerty
1185
BLOG

Ekspert , były pilot Tu-154 Wasilij Jerszow(AI) kwestionuje narrację MAK- Smoleńsk

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0



                                                                                                                                                                Najpierw Cię ignorują.

Potem śmieją się z Ciebie.

Później z Tobą walczą.

Później wygrywasz.
Gandhi Mahatma


Jerszowowi nikt nie  zarzuci , że sie nie zna

- tak jak to czynia np.  hejtujący mnie zwolennicy narracji MAK?Laska - gdy prezentuję swe opinie na Salonie 24  ( tylko hejterzy celowo pomijaja fakt, że te "moje"  opinie  to wynik głębokiego, szerokiego  researchu dostępnej w sieci wiedzy; to samo robi teraz za mnie sztuczna inteligencja)

- AI  ma te przewagę, że to co mi zajmowało dni, tygodnie robi w kilka sekund...

imageimage

zacznijmy od końca rozmowy..

image

image

image

Autor ilustracji : AI


image

image

image


image

image

image

image

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka