niekumaty niekumaty
385
BLOG

Ależ byłem głupi.....

niekumaty niekumaty Polityka Obserwuj notkę 31

Uwierzyłem, że PiS pomoże najmniejszym i najsłabszym. Tak mówili w trakcie wyborów.

Zarzekali się, że wielkie (w sensie liczby zebranych podpisów) projekty społeczne nie będą traktowane tak, jak to robili poprzednicy.

Uważam, że sprawa obrony nienarodzonych ma niepomiernie większe znaczenie, niż 500+, ułatwienia dla przedsiębiorców itp. działania. To po prostu inny poziom, zupełnie podstawowy, a reszta to przy tym dodatki.

Zagłosowałem na nich i zostałem dzisiaj potężnie oszukany. Dostałem w pysk po prostu.

Zaczyna się dla PiS-u jazda w dół. Drugiej kadencji nie będzie - na ich własne życzenie.

Ale tak to jest, jak się człowiek odwraca od błogosławieństwa.

niekumaty
O mnie niekumaty

leniwy i mazgaj

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka