lwowiak1935 lwowiak1935
358
BLOG

Gratulacje dla genialnego intryganta zajadle mściwegoTuska

lwowiak1935 lwowiak1935 Rozmaitości Obserwuj notkę 4

 Gratulacje dla genialnego intryganta zajadle mściwegoTuska.

Za jednym strzałem osiągnął szereg korzyści, polecając wykonać prowokację na plaży Gdyńskiej.
> Zemścił się na środowisku kiboli skandujących Tusk ty matole.
>Stworzył sobie dodatkową okazję występowania w TV dla poprawienia swoich  i PO sondaży.
>Udało mu się kolejny raz obniżyć międzynarodowy autorytet znienawidzonej Polski.
  Ciekawy jestem, jaki awans otrzyma w Warszawie usunięty zastępca komendanta gdyńskiej policji za niepodejmujący interwencji a może polecający inicjowanie krzyków podchmielonych części kibiców na plaży.
  A ja mam moralnego kaca, że twierdziłem, nieudolny mający dwie lewe ręce Tusk nie nadaje się na inne stanowisko poza pracą na wysokości i ewentualnie, jako oborowego.
Przepraszam gdyby chciał kontynuować swoje uzależnienie i umiłowanie zdrady już nie wobec kraju a przyjaciela i mistrza, nadawałby się świetnie do tajnej jednostki specjalnej prowadzącej kontr intrygi na intrygi Putina.  
lwowiak1935
O mnie lwowiak1935

Nonkonformista-o dużym doświadczeniu w różnych dziedzinach życia.Nie potrzebuję żadnej akceptacji, ważne dla mnie jest to co uważam słuszne i wartościowe.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości