Ochłapczyca Ochłapczyca
56
BLOG

ADMINISTRACJO, PRZEGINASZ.

Ochłapczyca Ochłapczyca Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Proponuję, by każdy kto uważa, że Admini przesadzili lekko, ustawili to sobie w profilu.

Bo że mnie wycinają, jeszcze rozumiem. Ban Karnigore czy Łazarza to jakaś pomyłka.

Wygląda na niepoważny dowcip pana Janke - jeśli to dowcip, świetny. Bo blogerzy przestali czuć Wolną Amerykankę, to im ciśnienie skoczyło, dobrze. Jeśli to nie dowcip - Janke, nie trzepnąłeś w łeb tych pijarowców, co?

ADMINISTRACJO, OWSZEM, LEKKO PRZEGINASZ. MNIE TO OSOBIŚCIE NIE RUSZA, ZWISA I POWIEWA - BLOG TO NIE JEST CAŁE MOJE ŻYCIE, ALE BIORĘ W TYM UDZIAŁ I KURDE MOL, NIE MIAŁAM KOPII TAMTYCH DWÓCJ NOTEK!

Więc w rzyć się całujcie.

Ogłoszenie patrymonialne: Brzydka, otyła i pryszczata córeczka tatusia pozna pięknego, bogatego i inteligentnego pana, który będzie ją kochał po wsze czasy, nawet jak mu Lexusa o słupek rozwali. Żąda biżuterii i dowodów miłości. Najlepiej tak trzy razy dziennie... Zgłoszenia proszę zostawiać w komentarzach wraz z informacją o miesięcznych zarobkach. Nie usuwam komentarzy trolli. No co, własne będę kasować...? Jestem piwniczna. Nigdy nie ląduję na stronie głównej Salonu. ochlapczyca@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości