kemir kemir
849
BLOG

Dwa słowa do Echo24

kemir kemir Rozmaitości Obserwuj notkę 54

@echo24

Ponieważ mnie zbanowałeś, bez możliwości ustosunkowania się do twojej grubiańskiej odpowiedzi, przeczytaj sobie teraz w innym miejscu. Powtarzasz w kółko to samo, co i tak o niczym nie świadczy, a już na pewno nie o mnie. Ten twój ulubiony cytat ma tryb przypuszczający i dotyczy twojego ojca, patriotycznego akowca, oraz ciebie, który pluje na wszystko, o co twój ojciec walczył. Jak dla mnie kontrast jest tak uderzający, że nie sposób o nim nie napisać - może zrobiłem to wtedy za  ostro, ale na łamach Salonu przeprosiłem (chyba ze trzy razy) i sprawę uważam za zamkniętą. Natomiast twoja reakcja potwierdza pogłoski, że jesteś człowiekiem niezwykle mściwym i zawziętym, który pochłonięty przez swoje ego i chorobliwy egoizm nie zawaha się przed niczym - najmniej przed nazwaniem kogoś "parszywym, pisowskim szubrawcem" .

Kiedy natomiast wytłumaczysz się z :

https://inwentarz.ipn.gov.pl/showDetails?id=1981177&q=pasierbiewicz&page=&url=[grupaAktotworcyId=3|typ=1]


https://inwentarz.ipn.gov.pl/showDetails?id=1981176&q=pasierbiewicz&page=&url=[grupaAktotworcyId=3|typ=1]


https://inwentarz.ipn.gov.pl/showDetails?id=1999952&q=pasierbiewicz&page=&url=[grupaAktotworcyId=3|typ=1]


???

To są 3 tomy akt zawierających dwa mikrofilmy i 43 strony dokumentów. Jeżeli to są insynuacje "parszywego, pisowskiego szubrawca", to nic prostszego niż pokazanie co tam jest. No chyba, że tak jak TW "Bolka" twoje akta też Kiszczak podrobił i podrzucił krakowskiemu IPN. Ale o "wątpliwościach" - jak napisałem w  komentarzu można mówić z całą pewnością. Twoja reakcja zresztą te wątpliwości potwierdza.
























kemir
O mnie kemir

Z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości