kemir kemir
496
BLOG

PROTEST! Proszę o masowe poparcie!

kemir kemir Rozmaitości Obserwuj notkę 30

Do notki https://www.salon24.pl/u/photograph/1165428,lista-10-najwiekszych-zbrodni-kosciola-katolickiego napisałem komentarz następującej treści:

PROTEST!!! PROTEST!!! PROTEST!!!
Stanowczo, jako jeden z najbardziej rozpoznawalnych blogerów Salonu24, PROTESTUJĘ przeciwko promowaniu tego rodzaju jawnych prowokacji, opartych na prymitywnej manipulacji!  W tym prowokacyjnym paszkwilu, kłamstwa i półprawdy wyrwane z kontekstu historycznego, ujęte są jako odrębne wydarzenia, które nikczemny autor-prowokator nazywa "zbrodniami". Niebywałe!
Salonie, panie Jastrzębowski, opamiętajcie się! W tej wojnie światopoglądowej i neomarksistowskiej inwazji grzebania i przeinaczania świata wartości jaki znamy, stajecie Państwo po parszywej stronie. STOP! OPAMIĘTAJCIE SIĘ!


Postanowiłem powyższą treść opublikować jako odrębną notkę, w oburzeniu na działania Salonu 24, który - jak widać - chętnie wkłada kij w mrowisko, umieszczając pseudo publicystyczne ścierwo @ Photographa na górze SG.  Ja rozumiem, "klikalność", rozumiem pluralizm i wolność poglądów, ale... są granice.

Bardzo proszę ludzi dobrej woli, których ta sytuacja również oburzyła, o podpisywanie się w komentarzach ze słowem PROTEST! Zaprotestujmy przeciwko przekształcaniu Salonu w kloakę dla ludzi pokroju @ Photographa .

kemir
O mnie kemir

Z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości