kemir kemir
777
BLOG

Pluralizm made in Salon 24.pl

kemir kemir Rozmaitości Obserwuj notkę 76

Uprzejmie informuję moich PT Czytelników, że administracja Salonu właśnie usunęła moje rebrandingowane konto " Kermit the frog" i skasowała notki  na tym koncie -  w tym oczywiście moją ostatnią, napisaną i dziś opublikowaną pod tytułem " "Przyjdą takie czasy, że ludzie będą szaleni..."

Serdecznie pozdrawiam Administrację Salonu! Trzeba przyznać, że za gorliwą czujność należy się Wam z co najmniej pół tony węgla w morawieckiej cenie. Ci z Mysiej w minionych czasach to jednak byli gówniarze - z takimi jak Wy komuna mogłaby trwać i trwać i trwać. :-))))

kemir
O mnie kemir

Z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości