kemir kemir
504
BLOG

Blokowanie, Bierut i kasowanie notek - Blog Echa 24(TVN)

kemir kemir Rozmaitości Obserwuj notkę 47

W odniesieniu do notki Echo24 napisałem: " Ależ kapitalna notka, Panie Krzysztofie! Wreszcie na miarę Blogera oddanemu prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa. Tego właśnie oczekiwałem - zrównoważonego poglądu na strajk nauczycieli, uwzględniającego nastroje społeczne i emocje, które zawładnęły ciałem pedagogicznym , ciałami uczniów i uczennic, ciałami rodziców uczniów i uczennic, ciałami funkcjonariuszy TVN i ciałami świń i bydła... rogatego. Jego Magnificencja Rektor Almae Matris Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie pan profesor Antoni Tajduś byłby z Pana dumny jak cholera. Ja też jestem dumny z Pana  jak cholera, bo wreszcie widać w Panu salonową bestię nauczycielską, mistrza riposty i salonowej klawiatury,  której żaden Broniarz, ani inna świnia czy bydlak nie jest godzien dotykać.
Najszczersze gratulacje Panie Krzysztofie.

Przepraszam... żartowałem. Ja, Kemiruś  - Moja Magnificencja Własnego Bloga
PS. Proszę pamiętać,  że tylko świnie siedzą w kinie.


******


Poziom mojego poczucia humoru wyczerpał się jednak w chwili,  w której Echo 24  zrównał panią minister Zalewską z czasami Bolesława Bieruta -  oto mój komentarz  z cytatem innego Komentatora i Echo24

" i dalej Pan szydzisz z min. Zalewskiej ... pytałem już Pana co takiego
złego ona zrobiła..." ---------------
( Echo24) już Panu pisałem. Była najgorszym
ministrem edukacji jakiego pamiętam, a moja pamięć sięga jeszcze czasów
Bolesława Bieruta.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
( mój komentarz) Napiszę tak - teraz już całkiem serio. Gdyby tak atakowałby Pan odpowiedniego w czasach bieruta ( celowo z malej litery ) ministra , to pańskie szczątki właśnie IPN wykopywaloby z "łączki". I to gdyby miał Pan szczęście.
Miej umiar draniu, bo słuchać hadko....

******


I zostałem zbanowany. Tak poważnie ( chociaż to groteskowe) Echo 24 nobilituje mroczne czasy Bieruta , chociaż w imię własnego rozdętego ego, sam o tym nie wie. Nie znaczy to jednak, żeby przejść obok tego obojętnie. Potępienie i i ostracyzm  dla miłośnika Bieruta  - tak to widzę.


Zapraszam zatem do komentowania notek Echo24 wyłącznie na moim blogu - bo prawa do pisania nie możemy mu odebrać .



"

 

kemir
O mnie kemir

Z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości