kemir kemir
487
BLOG

Lans kosztem prof. Nowaka

kemir kemir Rozmaitości Obserwuj notkę 33

image

Ponieważ bloger Echo24 zablokował mnie na swoim blogu, a szkoda mi komentarza, który już napisałem, drogą okrężną zwracam się  do niego samego:

Panie Echo24.
Czytałem twoją "Magię" - we fragmentach, ale pewnie mnie to jakoś wyróżnia wśród komentatorów, bo założę się, że większość nie czytała. No cóż, literaturą bym tego nie nazwał, gdybym kupił książkę,  miałbym  poczucie wyrzuconych w błoto pieniędzy. Ot, czytadło na poziomie harlekinów i niech nikogo nie zmylą wydawnicze recenzje w linkach - czysty marketing: gdybym  był wydawcą,  napisałbym jeszcze lepszą recenzję .

Ale OK  - wydał Pan powieść, to jest jakiś sukces nie każdemu pisany, wypada się pokłonić i pogratulować.

Natomiast chełpienie się tym z okazji odznaczenia prof. Nowaka Orderem Orła Białego w tak bardzo polskim i świątecznym dniu jest - najdelikatniej rzecz ujmując - sporym nietaktem i wychowaniem na poziomie jaskiniowca. Po prostu się nie godzi, tym bardziej, że prof. Nowak pokazał dziś swoim przemówieniem i zachowaniem wyjątkową klasę i niezwykłą postawę patrioty-Polaka.

Ale... prawdziwe "przesłanie"  pańskiej notki widać po dopisanym później PS. No właśnie - nakarmić swoje ego to jedno,  ale przy okazji wetknąć szpilę Kaczyńskiemu i Dudzie to drugie.

I tak porównując, Panie Echo24, klasę prof. Nowaka, którą świeżo mam w umyśle, z pana "klasą" jaskiniowca", to... proszę samemu sobie dopisać, to co pan uzna za stosowne. W końcu to Pan ma powód do wstydu - wypadałoby przeprosić, ale do tego trzeba nieć klasę właśnie, a nie maczugę barbarzyńcy.







kemir
O mnie kemir

Z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości