lida-mamourian lida-mamourian
85
BLOG

Rozmawiałam z mięszkańcem Gaza (1)

lida-mamourian lida-mamourian Polityka Obserwuj notkę 7

Spotkałam mięszkańca z Gaza , skorzystałam i zapytałam się parę pytań o ile mój Arabski pozwala pytać zaawansowane myśli. Jednak miałam kolerzankę która mi pomogła , ona mi przetłumaczyła kilka rzeczy których nie zrozumiałam. Napiszę w kilka notkach. 

Zapytałam się Muhammada jaki jest największy problem w Gaza, powiedział że embargo które już ma prawie 16 lat.

Największym problemem które embago powoduje to "zdrowotne" , nie można sprowadzać potrzebnych leków.

Duży problem była Korona , dużo ludzi zachorowało i też problem był z szczepionką.

Potem jest problem z wieloma wojnami które się odbyły , i też jest problem z finansowaniem życia , wielu rodzin znajduje się ponad linii biedy, jednak ludzie przeżyli ostatnią wojnę "Sejf AlQuds".

Zapytałam się jaka reakcja ludzi na " Sejf AlQuds" , powiedział że ludzie popierają Opór.

Jak trzeba przewrócić Pokój do świata??!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka