lida-mamourian lida-mamourian
85
BLOG

כו.dyzlektyk?!!!

lida-mamourian lida-mamourian Polityka Obserwuj notkę 3

Gdzieś, tylko offline powiem gdzie , widziałam że na ścianie pisało , coś podobnego do امریکا را زیرپا میگراذیم

może chciało napisać امریکا را زیر پا میگذاریم , to drugie znaczy rozdepczemy Amerykę pod nogami !!!!

pierwsze nie ma znaczenia i ponieważ dużo ludzi tam wchodzi i się uczy , i to nawet obce języki , wydaje mi się że to nic nie znaczy?!!!!

żeby dostać pozwolenie na wejście potrzebowałam specjalną kartę, uzyskałam ta kartę , w takiej kremowej chustce, ale dziś klasa się tam nie odbyła.

dzisiaj zapomniałam moją kartę i chociaż kilku żołnierzy przed wyjściem stało ale się pokonsultowali i wpuścili mnie ! Bez Kart?! Chociaż nie było tam klasy?!

Wygląda że mam wysokie EQ !!!

Moja komurka nie robi dobre zdjęcia , dlatego nie zrobiłam zdjęcia


Jak trzeba przewrócić Pokój do świata??!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka