lida-mamourian lida-mamourian
114
BLOG

Nie pracuję dla Gwardii Islamskiej i jestem Pani

lida-mamourian lida-mamourian Polityka Obserwuj notkę 8

Nie pracuję dla Gwardii Islamskiej i jestem Pani

kilka lat temu ktoś do mnie zadzwonił i pytał czy chcę prace , powiedziałam że tak. Zorganizował spotkanie na którym dał mi do tłumaczenia teksty w dwuch językach , Angielski i Hebrajski , nie pamiętam czy dokładnie na tym spotkaniu czy na innym pytał mnie się kilka dziwnych pytań , jedno było to , dlaczego jak zdałam na studia Palestynoznawstwa to nie poszłam?

Nawet nie wiedziałam że zdałam , ponieważ bardzo źle odpowiedziałam w języku Arabskim to myślałam że nie zdałam . Żeby się upewnić poszłam do uniwersytetu i zauważyłam że jednak zdałam!!!

Po tym wydarzeniu i ponieważ mój szef miał na imię tak jak Muhammad Muhammadi i też ponieważ wszystko wyglądało tajne, doszłam do wnoisku że pracuje dla Gwardii Islamskiej , ale tam nie miało żadnej tablicy ale nawet imienia . 

po kilku miesiącach szef mnie zawołał i powiedział że wyższy szef powiedział że mnie nie chcą w pracy, przeprosił oi powiedział że jestem ich najlepszym tłumaczem języka Angielskiego.

Ten młody szef bardzo dużo czytał i kupował oreginalne książki nawet w obcych językach jak Angielski . 

Przez niego zapoznałam się z Ilan Pappe  i o nim przeczytałam.

do tej pory nie wiem gdzie pracowałam , ale możliwe że to należało do Gwardii Islamskiej , bo bardzo dużo o mnie wiedzieli.

Po tym wydarzeniu dużo myślałam i doszłam do takiego wnoisku że nie będę pracować dla ludzi gdzie chociaż jeden "Cham" jest szefem , bo powiedzieli mnie że nie chcą mnie chociaż jestem ich najlepszym tłumaczem z Angielskiego . 

Potem znów prosili mnie żebym dla nich pracowała , ale propozycję odżuciłam.

Nie wiem czy w Gwardii Islamskiej kobiety mogą być oficerem czy nie, na oczach takie coś nie widziałam. Ale na pewno mają kobiety jako pracownik 


Jak trzeba przewrócić Pokój do świata??!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka