Bartosz Stefański Bartosz Stefański
230
BLOG

PO-Wolne media

Bartosz Stefański Bartosz Stefański Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Ostatnimi czasy miało miejsce dziwne zdarzenie, czarny ekran, w telewizjach prywatnych. Wywołało to we mnie całą paletę przemyśleń.

Rozbawienie: parafrazowałem tekst tu miała lecieć powtórka serialu, którego i tak nie masz ochoty oglądać. tu miała lecieć irytująca Cię reklama jak jako matka polka masz zniszczyć PH pochwy 4 latce. Nie jestem pedofilem i w chwilach relaksu jakoś nie mam ochoty słuchać o pochwach małych dziewczynek. Dla mnie takie reklamy są co najmniej nie smaczne... (więc pewna ulga dzień wolny od takich reklam).

Zdziwienie: Bez wolnych mediów nie będzie rzetelnych informacji. Jak to rząd sobie coś zdecyduje i nigdzie o tym nie poinformuje:'o jak dla mnie to na wszystkich kanałach obecnie jest podawana ta sama informacja. Reszta to komentarze. Ja odróżniam co jest komentarzem. A komentarzem zawsze będą wszelakie porównania. Jak również wiem, że manipulacją jest zadawanie pytania przez dziennikarza, gdy w pytaniu jest zawarta sugestia. I stosują to wszelkie kanały dostępne na multipleksach. Więc które są informacyjne? bo ja widzę wszelakich komentatorów, ale zero dziennikarzy. Ale rozumiem, że jest popyt na to, aby dziennikarze myśleli za odbiorców informacji. Może dożyję czasów, gdy dziennikarze zaczną szanować zdolności umysłowe osób oglądających program. Przecież ludzie sami są w stanie sobie odpowiedzieć kiedy żyło im się lepiej. A może wcale nie uważają, że żyło im się lepiej za czasów sugerowanych w tvn i tvp? To nie są obywatele? każdy ma prawo do własnego zdania

O co tu chodzi o rzetelne informacje, czy o udowodnienie swoich racji?


człowiek - Ezoteryk - lewak - amator komputerów - paplacz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura