Piotr Stróż Piotr Stróż
315
BLOG

Polemizowałbym

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 12

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród,trzeba chcieć nim być".śp. Lech Kaczyński

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród,trzeba chcieć nim być"  -  śp. Lech Kaczyński


Polemizowałbym merytorycznie z tekstem Bronka Komorowskiego, ale po co.

Zresztą tekstu nie mogę znaleźć. Na stronie głównej Gazety nie ma – może się wstydzo? Na stronie Prezydenta też nie ma.

Fragmenty znalazłem wPolityce[1]

„Wybory to nie zabawa! Rządzenie krajem to nie nauka, to nie praktyka dla czeladników!”

No cóż, a Bolek to co miszczu, czy czeladnik? Bo jeśli chodzi o Dudę – to miał praktykę u prawdziwego Prezydenta. I mojego.

Natomiast fragmenty widziałem w tv i sądząc po tonie Bronek zastrasza jak Łukaszenka i wmawia biednym lemingom, że „państwo to ja”, a reszta kandydatów to nawet... mi nie dorasta. Stara metoda.

Będą jeszcze straszyć wojną z Rosją. Jakby Bronek miał jakiś wpływ na Wowę. Tu się nie ma co bać tylko trzeba się przygotować na wszelkie ewentualności. Z idiotą, który tak bezczelnie kłamie nie ma co żartować. Ale Bronek przecież ani do Wowy nie zadzwoni, ani do Obamy. Ani nawet do Angeli. No może do Donka, ale król € chyba nadal nic nie może.

Podobno później na TT

„Bronisław Komorowski obwieścił:

Obiecuję być prezydentem wszystkich Polaków” [2]

Przykro mi, Bronku, fajny z Ciebie komik i dość rubaszny, ale moim prezydentem nie jesteś w stanie zostać, po prostu nie masz szans.

Nie lubię jak ktoś do mnie mówi odmieniając słowo "musi". Musi to na Rusi. A w Polsce jak kto chce. A o balonikach i innych przytykach ad personam po prostu mi nie wypada, bo to i żenujące i poniżej jakiegoś poziomu przyzwoitości, a ja nie robię tu za..., czy "kandydata obywatelskiego", który się odgradza od obywateli kordonem policji, bo zgoda buduje. No i jakiś honor trzeba mieć, no nie.

Polemizowałbym

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka