piowel piowel
256
BLOG

No to na spokojnie zerknąłem na to EŁRO2012

piowel piowel Rozmaitości Obserwuj notkę 2

I pierwsze co mnie uderzyło, to te specjalne  ZONY w których poupychano jakieś małpy, otoczono barierami i POzwolono sie im wyszaleć...

Jeszcze nie drut kolczasty, jeszcze brak widocznych wieżyczek z bronia maszynową. Za to wachmanów na kopy!

Jakie to ju z techniki istnieją, że ludzie (ludzie?) dobrowolnie dają się zamykać w klatkach "by sie wspólnie bawić". Bo bez POmysłów władzy nie umieliby>
Wydawało mi sie, że tak stary nie jestem, a jednak: pamietam czasy , że ludzie cieszyli się całymi domami , osiedlami...
PO tym jak zohydzono i wyśmiano PATRIOTYZM , zaserwowano , teraz erzatz w postaci skarpet na lusterka samochodu w biało-czerwonych barwach oraz obserwowanie, w wytyczonych zonach, zblazowanych kopaczy na imprezie organizowanej przes POspolitych złodziei, pod egidą międzynarodowych bandytów!

piowel
O mnie piowel

leniwy, dlatego z boku wydawać się moze, że pracowity bo CHCĘ ROBIĆ SZYBKO I DOBRZE, by mieć jak najszybciej ŚWIĘTY SPOKÓJ

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości