Poray Poray
137
BLOG

Jak myślą patrioci

Poray Poray Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

( w interesujących mnie sprawach, a właściwie w jednej)

 Nie od dziś, oprócz problemu tzw. smoleńska, zagadnień NWO, innych szczególnie istotnych interesuje mnie jak myślą ludzie, którzy się tymi problemami interesują.

Te szeroka kwestia i ja chciałbym na ten temat przeczytać książkę.

Dziś skromnie napiszę tylko o jednym aspekcie, a właściwie jednej rzeczy.

Na 5 rocznicę smoleńską "smoleńscy" skasowali mi komputer, ściśle system (choć nie wiem czy sam komputer będzie sprawny). Zapewne dlatego, abym nie pisał i nie komentował w piątą rocznicę. Złożyło się o tyle zabawnie, że na dziesiątego i parę dni wcześniej, jak i później postanowiłem zawiesić jakiekolwiek pisanie i komentowanie na ten temat, co było protestem przeciwko bierności czytelników i tylko taka była przyczyna (swoją drogą w tych dniach 9, 10 było czterokrotnie więcej wejść na mój blog Cymes Mordor niż zwykle, czytelnicy mieli nadzieje, że jednak będę pisał,podsumowywał, dawał jakieś isottne materiały) ale tak od dwudziestego chciałem wrócić. Okazało się - nie da rady plus utracone póki co materiały.

Problemy z systemem zaczęły się gdy dotykałem rzeczy 10.04.2010, bo nie od razu na tym komputerze to robiłem, więc zaczęły się co do dnia.

Teraz na innym sprzęcie i systemie problemy pojawiają się też od czasu gdy dotykam spraw drażliwych, głównie 10.04. Ten jest trudniej rozwalić, ale..

Z archiwizacją jest związany też dodatkowy koszt. Na przykład 100 gigabajtów , więc już kilka pojemnych penvdrive,ów, albo dysk zewnętrzny.

 

Gdyby te rzeczy się działy bo mnie jakiś haker atakuje dla głupoty, czy złośliwości, a w internecie czytam o sadzeniu nasturcji,

albo podobnie to oczywiście jest moja prywatna sprawa.

 

Ciekaw jestem więc jak uważają czytelnicy, przeciwnicy NWO, uznający inscenizację na Siewierny i mgłę okęcka, uznający, że żydzi panoszą sie w Polsce i na świecie.

Czy naprawa komputera o ile się da, wymiana sytemu w nowym jeśli zajdzie taka potrzeba, zakup dysku zewnętrznego,  itp. zakup dodatkowego, zapasowego sprzętu, bo gdy siądzie zostaję bezniczego w tej sytuacji to jest to moja prywatna sprawa.

Dodam jeszcze, że nie mam znajomych, którzy się tym zajmują , za wszystko muszę płacić.

 

Chcę po prostu wiedzieć jak ludzie myślą.

 

Dziękuję za opinię

 

 P.S. Proszę o konkretne krótkie nawet wypowiedzi:

Moja prywatna sprawa lub przeciwnie

 

To mnie interesuje. proszę też nie pisać o ochronie komputera itd, czy porady.

Kwestia jest tylko:

Jest to  tylko moja prywatna sprawa,w tym wypadku, czy też nie.

 

 ///////////////////////////////////////////////////////////////

Zapraszam też na swój

blog Cymes Mordor
 
 
na przykład
 
 
 
 
   i inne
 
 
 
 
Poray
O mnie Poray

święta chimera moja

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo