praktyczna praktyczna
175
BLOG

Polski rynek reklamy atrakcyjny dla największych graczy

praktyczna praktyczna Technologie Obserwuj notkę 0

 

W 2010 roku wzrost wydatków na reklamę internetową wzrósł o 23,2% wobec 2009 roku- wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. Tym samym, wartość rynku reklamy internetowej przekroczyła granicę 1mld. Prognozy na bieżący rok są także bardzo obiecujące.
 
Od początku 2010 roku obserwowaliśmy dynamiczny wzrost wartości rynku reklamy online. Ten rynek w Polsce zdecydowania rozwijał się najszybciej. Prognozy na 2011 rok są także bardzo optymistyczne. - W 2011 roku wydatki na reklamę w Polsce mogą już przekroczyć poziom z 2008 r., co oznaczałoby dynamikę na poziomie powyżej 6 proc. - mówi Lidia Kacprzycka, dyrektor zarządzająca w Starlinku. Trend ten znakomicie wykorzystuje zanox  - europejski lider rynku reklamy on-line. Ta globalna firma swój dalszy rozwój chce osiągnąć m.in. dzięki koncentracji na rynkach regionu Europy Centralnej i Wschodniej, ze szczególnym uwzględnieniem właśnie Polski. Stąd decyzja o utworzeniu nowego stanowiska Dyrektora Regionalnego ds. Sprzedaży dla Europy Centralnej i Wschodniej w zanox oraz obsadzeniu na nim Polaka Jakuba Maja – eksperta od marketingu afiliacyjnego oraz założyciela agencji e-Next.pl
 
Jakub Maj będzie odpowiedzialny za koordynowanie sprzedaży i obsługę klientów. Wcześniej zatrudniony był w OMG - w ogólnoeuropejskiej sieci afiliacyjnej, gdzie odpowiadała za międzynarodową sieć reklamy wydajnościowej. Pełniąc funkcję Regionalnego Dyrektora ds. Sprzedaży w zanox, będzieodpowiedzialnyza stworzenie strategii rynkowej, a także za wyniki kierowanego przez siebie polskiego zespołu zajmującego się sprzedażą. Główne zadanie nowego dyrektora będzie polegać na wzmocnieniu istniejących działań, a także na pozyskaniu nowych reklamodawców, wydawców i agencji.  - Szczególnie zadowolony jestem, że będę miał okazję przyczynić się do rozwoju sprzedaży w tym regionie Europy. Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie i jednocześnie wielkie wyzwanie – powiedziałJakub Maj.
 
Jakub Maj na początku 2000 roku założył agencję „e-Next” zajmującą się marketingiem internetowym, następnie przez kolejne lata pełnił w niej funkcję dyrektora zarządzającego. Przed transferem do zanox, zarządzał także polskim odziałem w OMG. Jakub Maj to specjalista od marketingu internetowego, posiadający szerokie kontakty z międzynarodowymi markami oraz ze społecznością wydawców. 
 
zanox Polska jest najmłodszym i jednocześnie najszybciej rozwijającym się odziałem zanox. Od 2008 roku, zanox w Polsce wspiera największe firm, jak LOT, Agito czy Bank BPH, zwiększając ich dochody poprzez kanał internetu. Dodatkowo, duża liczba międzynarodowych reklamodawców, jak Opodo, Halens, Tchibo korzysta z sieci w celu rozwoju rynku w Polsce.
praktyczna
O mnie praktyczna

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie