publicysta publicysta
2151
BLOG

Zmarł bloger 'Panna Wodzianna" stały współpracownik "Poetry&Paratheatre"

publicysta publicysta Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 60

                        http://3.bp.blogspot.com/-SeeoquBQaiU/VQDEV-sdOQI/AAAAAAAAHoY/dP9eqCK9DUk/s1600/piotr_dwojacki_2014.jpg

                               dr Piotr Dwojacki, Gdańsk, bloger "Panna Wodzianna"

                                               fot. za: 3.bp.blogspot.com


Przed chwilą odebrałem wiadomość na Facebook od blogerki "Styx", że zmarł Piotr Dwojacki. Znany i ceniony bloger Salonu24.pl pod nickiem "Panna Wodzianna". Naukowiec, gdański społecznik.

W "Poetry&Paratheatre" czasopiśmie, które redagowałem od czerwca 2010 do 4 stycznia 2017 miał status stałego współpracownika i mógł publikować w "P&P" bez mojej zgody. 

Myślę, że nie tylko ja byłem sympatykiem jego finezyjnych, dowcipnych, znakomitych technicznie  i płynących z rzetelnej obserwacji świata notek.

Zaznaczam - co płynie na korzyść odeszłego już od nas Autora - że znałem i ceniłem go wyłącznie jako blogera pod nickiem. Jako "Pannę Wodziannę". Nie wiedziałem kim jest.

Jako, że bywałem często w Gdańsku od 1975-1998 ze względów rodzinnych, myśląc teraz o "Pannie Wodziannie" przelatują mi tylko obrazy Długiego Targu i sopockiego deptaka.Tylko tyle.

Życie jest bardzo ulotne.

Żegnaj Stary....

Miło było Cię poznać. Miło Cię wspominać. Miło było Cię widzieć w gronie stałych współpracowników "P&P". Świetnie się z Tobą rozmawiało i komentowało.

"publicysta"     

* nota w Dzienniku Bałtyckim:     http://www.dziennikbaltycki.pl/wiadomosci/gdansk/a/piotr-dwojacki-nie-zyje-znany-gdanski-dzialacz-spoleczny-zmarl-w-poniedzialek,12320008/

* info o ostatniej drodze Piotra Dwojackiego - blogerka Asieńka: https://asienka.salon24.pl/798707,pozegnanie-wodzianny

publicysta
O mnie publicysta

uwielbiam przyrodę, filozofię, sztukę  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości