Infidel. Infidel.
41
BLOG

A Day At The Seaside /Races/

Infidel. Infidel. Kultura Obserwuj notkę 13

Krótko byłem nad morzem. Oczywiście fala musiała zmoczyć mi buty. Zabrałem ze sobą do domu szum morza, fale bijące o brzeg, hałas mew, silny wiatr, oraz zapach morskiej fali. Nie jest to zapach Morza Śródziemnego, czy Atlantyku; Bałtyk ma swój specyficzny zapach.

….

….

 

... 

 

...

zejscie do morza

Pogoda zmienia się jak w kelejdoskopie

Fascynująca jest nie tylko fauna morska, ale także flora.

Mechaniczna mewa

Nagranie fal leciutko muskających morski brzeg kiedyś w sierpniu. Obecnie słychać byłoby tylko wiatr. Lubię morze.

<embed src="http://www.box.net/static/flash/box_explorer.swf?widgetHash=z6r27x14fj&v=1" width="400" height="150" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed> Do tytułu notki zainspirował mnie tytuł płyty.

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura