slej slej
1620
BLOG

Mechanika obrotu punktu - pochodna krętu

slej slej Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 33

Obecnie jest to etap końcowy spisywania moich wyników i obliczeń. Uświadomiłem sobie że nie ważne jakie wyliczenia i dowody pokaże to nie jestem w stanie przekonać do moich wyliczeń osób które z góry są przekonane ze są one błędne ale być może ktoś kiedyś też zacznie szukać odpowiedzi na pytania które ja znalazłem i znajdzie mojego bloga na których będą one opisane.

Obecnie nie umiem sobie już wyobrazić pytania dotyczącego ruchu obrotowego na które nie znałbym odpowiedzi. Co rozumiem jako pytanie i co znaczy odpowiedź? Fizyka opisuje ruch po przez kilka wektorów z których każdy ma swoją definicję, pytaniem jest jaką dany wektor ma wartość w danej chwili dla każdej możliwości a odpowiedzią jest jednoznaczne wyznaczenie tego wektora i podanie jego zależności względem innych wektorów.

Chciałbym też zastrzec że publikowane tutaj rozdziały będą wersją roboczą które mogą ulegać korektom. Jeżeli znajdę jakieś błędy lub będzie potrzeba na przykład zmiany numeracji wzorów lub stworze jakieś nowsze interpretacje to będę uaktualniał wersję roboczą po przez podmianę tekstu.

image

image

image

image

image

image

image

image

image


imageimage

image

image

image

image

imageimage


slej
O mnie slej

Wiem że nic nie wiem a to już coś

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie