slej slej
150
BLOG

Diagram zależności wzorów pochodnej momentu krętu

slej slej Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Dawno mnie nie było ale mam nadzieje że ta notka trafi do działu nauka, tam gdzie trafiały wszystkie moje poprzednie notki.

Przez ostatnie miesiące musiałem uporządkować wiele spraw prywatnych, dlatego też nie zajmowałem się rozwijaniem moich obliczeń. Mimo to udało mi się odbyć osobiście parę ciekawych rozmów, gdzie miałem możliwość przedstawienia moich wyników na Polskich Uczelniach i Instytucjach.

Wynikiem tych rozmów jest wiele obietnic ale póki co nie przekładają się one na konkrety. Należy pamiętać że, mi zajęło około pięciu lat zrozumienie tych wszystkich zależności i nie ma co oczekiwać że ktokolwiek będzie umiał to ogarnąć w krótkim terminie. Najważniejsze to aby ludzie którzy mają odpowiednią wiedzę i umiejętności dowiedzieli się że takie wyliczenia istnieją, wtedy będzie to jedynie kwestią czasu kiedy wzory te zostaną weryfikowane i znajdą praktyczne zastosowanie.

Poprzednia próba spisania moich wyników, którą opublikowałem tu na salonie24 była dość chaotyczna i w złej kolejności, przez co ciężko było się w tych rachunkach zorientować. Dlatego też porządkuje wszystkie moje wyniki i ponownie je spisuje, tym razem w poprawnej kolejności aby każdy kto się z nimi zapozna, mógł krok po kroku zrozumieć skąd każdy ze wzorów ma swoją genezę.

Dlatego też przygotowałem diagram który pokazuje o co w tych rachunkach chodzi.


image

Pozdrawiam wszystkich czytelników i jeżeli ktoś wyrażał by chęć zapoznania się ze szczegółami lub chciał pomóc w promocji, to serdecznie zapraszam o napisanie na priva lub komentarz.





slej
O mnie slej

Wiem że nic nie wiem a to już coś

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie