rk1 rk1
626
BLOG

"Tatuś? To ile dziecek ostawił?"

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 22



Jeden z blogerów S24, Kazimierz Demokrata-Polski
napisał krótką notkę o śmierci biskupa Stefanka,
człowieka mu bliskiego, którego znał od dawna i szanował:

https://www.salon24.pl/u/mojademokracja/1013078,zmarl-biskup-stefanek-obronca-rodziny


Bloger Norach wrzuca pod notką komentarz jak w tytule:
"Tatuś? To ile dziecek ostawił?"

Dla mnie komentarz zupełnie niezrozumiały w tym miejscu.

Pytam blogera Noracha, co chciał tym komentarzem przekazać/pokazać.
Nie uzyskuję odpowiedzi. Moje pytanie budzi norachowe zdziwienie/niezrozumienie.


Jestem prostym erkiem, świat jest dla mnie pełen tajemnic,
niezrozumiałych wydarzeń i zachowań.


Nie zrozumiałem ani komentarza, ani intencji blogera Noracha.

Będę wdzięczny, jeśli ktoś mi ją przystępnie wyjaśni.


Z góry dziękuję,
erek


-




rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka