rk1 rk1
256
BLOG

Admini! Skamander to nie Greta!

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 14

notka poetycka.
mniejsza o treść. ale ta forma,
ten styl, ten sznyt.. cudeńko




Skandal!


admini powiesili na SG notke Skamandera i wyłączyli komentowanie.

Potraktowali Skamandera jak św. Gretę!!


Na szczęscie Skamander dal znac deMOkratycznemu światu o tej niegodziwości:



==


Zgadzam się z Autorem, że język opozycji nie przemawia do większości
wyborców PiS-u. Ta większość operuje trochę innym językiem i ten język
rozumie. Intelektualne przesłania są niezrozumiałe dla tych ludzi. Oni
lubią język używany pod budką z piwem. Już pan Kurski powiedział, że
"ciemny lud wszystko kupi" i nie musiał nawet dodawać, że przekaz musi
być podany w sposób dla nich zrozumiały. Nie chciałbym zniżać się do
tego poziomu lumpenproletariatu, ale politycy jednak muszą to brać pod
uwagę, jeśli chcą coś przekazać i tym ludziom, dla których wulgaryzmy są
znakami przestankowymi w ich wypowiedziach. Nie muszą być wulgaryzmy,
ale należy odpowiadać ostro na wszystko to, co dzieje się wokół nas.

Podpadłem panom (paniom) Administratorom i wyłączyli pod moim wpisem
możliwość komentowania. Nie użyłem żadnych wulgaryzmów, żadnych
epitetów, a jedynie opisałem obecną sytuację i to musiało Szanownych
Administratorów zdenerwować. Dlaczego, to nie wiem? Przepraszam Pana,
Panie Stary, ale zamieszczę link do mojego wpisu, by komentujący
zobaczyli, co napisałem i dlaczego zostałem w taki sposób potraktowany
na Salonie24:
 
https://www.salon24.pl/u/skamander/1014186,mamy-wiec-folwark-zwierzecy-w-wykonaniu-pis

Jeszcze raz Pana przepraszam za tę moją samowolkę.


==


https://www.salon24.pl/u/stary/1013814,zderzenie#comment-17710637






sądzę, że Stary spojrzy łaskawym okiem na te samowolkę
i nie wyciągnie straszliwych końsekwencji wobec Skamadera.



PS. ja pierdziu!



-



rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka