rk1 rk1
417
BLOG

co Wy tam knujecie? (agent 447, zgłoś się! )

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 19


Pisałem niedawno o szajbie leśnej. Było dla mnie jasne, że reżim potrzebuje ośmiu dni
by wyciąć w pień lasy i wystrzelać zwierzaki. Potem jednak się opamiętał i zostawił
tylko drwali. W sumie logiczne. Myśliwi wejdą dopiero, gdy swoje skończą leśnicy.
Wtedy będzie im łatwiej: koniec z chowaniem się za drzewami!

https://www.salon24.pl/u/rk1/1033914,szajba-lesna


Coś tam też nieśmiało wspomniałem o szlachcie jerozolimskiej,
ale jakoś tak bez większego przekonania (pewnie dlatego,
że ostatnio mniej uważnie analizuję notki Wawela).

Okazało się, że niesłusznie. Dziś Agenci 447 zdemaskowali reżima,
a dokładniej poseł Grzegorz Szczęść Bożę Braun:

Zamykać kościoły? Zamykać lasy? Co wy tam knujecie w tych lasach?
Kto ma tam lądować w tej puszczy, że Polacy nie mogą wyjść na spacer
przewietrzyć się przy pięknym, wiosennym słoneczku?

To takie pytania retoryczne. Jestem przekonany, że Konfederacja 447
zna odpowiedzi na te pytania, wie dlaczego zamknięto kościoły i lasy,
doskonale wie kto ma tam wylądować.

Uważam, że Konfederaci, jako Prawdziwi Patrioci powinni podzielić sie
tymi informacjami z Prawdziwymi Polakami. Nie wiem, czy w opinii
Konfederatów mam szanse zakwalifikowania do tego zbioru,
ale niech zrobią to dla innych, którzy tu czasami zaglądają.
Nie będę przeszkadzał, ani komentował. Zapraszam :)




PS obiecałem sobie nie komentować akcji Konfederatów,
ale dziś jako stary (d. też stary) rodosowiec nie zdzierżyłem.
No tylko tego brakowało by mi jakieś pisofce coś knuły
przy moich jagodach, grzybach i sosnach! 
Dekle i rude maupy też nic nie słyszały, też zaniepokojone
i też żywotnie zainteresowane.


-





rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka