rk1 rk1
508
BLOG

Alicji wstały truskawki z kolan

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 36


.. Jestem ekonomistką posiadającą kilkunastoletnie doświadczenie menadżerskie w biznesie, mediach oraz organizacjach pozarządowych. Specjalizuję się w tematyce społeczno-ekonomicznej, w tym w zagadnieniach związanych z rozwojem społeczeństwa obywatelskiego, podnoszeniem wiedzy i świadomości społeczno-ekonomicznej Polaków, innowacjami społecznymi i strategiami rozwoju start-upów, a także marketingiem politycznym i komunikacją oraz badaniami społecznymi. Ukończyłam Szkołę Główną Handlową w Warszawie, broniąc pracę magisterską u prof. Leszka Balcerowicza. Jestem absolwentką studiów podyplomowych Akademii Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej oraz Praktycznej Psychologii Społecznej na Uniwersytecie SWPS. Byłam w grupie osób, które stworzyły i rozwijały Fundację Forum Obywatelskiego Rozwoju – FOR założoną przez prof. Leszka Balcerowicza.







image


https://twitter.com/AlicjaDef/status/1264155094653775873




Śledzę na bieżąco Forum Obywatelskiego Rozwoju
więc natychmiast dam znać, gdy tylko
Alicji wstanie pietruszka  z kolan,
albo co tam innego.


-



rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka