rk1 rk1
593
BLOG

I co wy na to? Nadal będziecie ślepi i głusi?

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 47


A więc dziś założą mi radiowe liczniki wody. To dzięki aktywności prezydenta. Prezydenta Trzaskowskiego, który wymyślił, ze koszty wywozu śmieci będą skorelowane z kosztami poboru wody. Trzaskowski Zuch! My, mieszkańcy stolicy jesteśmy dumni z naszego prezydenta :)


Wcześniej założyli mi i innym podobne liczniki prądu i gazu. „A do tego to przymuszanie, by nikt się nie wywinął” – wszystkich przymusili, na całej klatce schodowej. I na sąsiednich klatkach też. Na caluśkim osiedlu. System permanentnej inwigilacji się domyka.

No i teraz bendo monitorować na calego. Bendo wiedzieć, kiedy robie se herbate, a kiedy biorę prysznic. To dopełni obrazu. Wszystkie zakupy internetowe i większość w sklepach opłacam kartą. Od dawna wiedzo, co i kiedy kupuję. Znajo moje potrzeby i preferencje. Wiedzo, ze preferuję rumiankowy papier firmy regina. I krupnik i dzin lubuski firm wiadomych.


Inteligentne algorytmy bigdata i veryverybigdata monitorują mnie i wiedzo o mnie wszyściutko analizując dynamikę moich zakupów, spuszczania wody w ubikacji itd. Wiedza wincej o mnie niż ja sam wiem. A teraz do tego wszystkiego, po szczepieniu reżim będzie wiedzieć czy mam gorączkę.. i będzie to korelować z odczytami liczników, e-receptami, wydatkami z karty i z danymi z monitoringu miejskiego..

Ten system permanentnego podglądactwa odbiera mi wolność, intymność,
resztki człowieczeństwa itd. czyniąc ze mnie niewolnika.

Ale to nie jest jeszcze najgorsze.


Najgorsze jest to, że dopóki nie zajrzałem do konfojebusów, nawet tego nie zauważałem. A do tego nadal nie przeszkadza mi, że nie musze czekać na inkasenta z elektrowni, ani agentów od odczytów liczników. I odpowiada mi, że mogę nie martwic się o gotówkę i wydawanie reszty, bo korzystam z karty..

Ewidentnie antyludzki system tu mnie przechytrzył, przeprał mózg i oślepił.



A potem jeszcze dowiedziałem się ze ten system służy do depopulacji und eutanazji.


Teraz widzę to i przeczuwam apokalipsę: na dany sygnał liczniki radiowe zaczną wysyłać śmiercionośne fale G7, z instalacji gazowej poleci cyjanowodór, zamiast wody z kranu stężony kwas siarkowy nasycony zabójczym mRNA, zaś w internecie będzie dostępny wyłącznie  przekaz z centrali mosadu na nowogrodzkiej. Tak będzie.


I co wy na to? Nadal będziecie ślepi i głusi?










Tę notkę sponsoruje izaluka&co.

https://www.salon24.pl/u/izaluka/1135695,i-co-wy-na-to-nadal-bedziecie-slepi-i-glusi






PS.

a przecież można pociągnąć se media omijając te śmiercionośne liczniki, a także dyskretnie wynosić towary ze sklepu nie płacąc za nie, nie ujawniając swoich danych. Tym sposobem nie tylko ocalimy naszą wolność i intymność, ale także zasoby finansowe, tym samym nie dopuszczając do zubożenia mającego na celu depopulację.

Czy Konfa już wdraża ten, podobnie jak inne konfoprojekty,
genialny w swej prostocie system ocalenia narodowego..
czy nadal jest ślepa i głucha?



-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka