rk1 rk1
203
BLOG

zapisy do salonowej Konfy - zapraszam :D

rk1 rk1 Sport Obserwuj notkę 4


O tym już dawno zaznawali świadkowie na Korona Komisji
pokazując dowody na to.

emigrant19



image


no i kurde, się wydało.


Braun oraz blogerzy i komentatorzy konfy siedzą u mnie w lochu.
(bo tak mojemu wodzowi i mnie rozkazał Ehrlich z masonem Lipskim
- ja tylko wykonuje ich rozkazy, proszę wysokiego sądu norymberskiego2.0)



image


O kurde Szatan!

Normalnie same tuzy salonowej Końfy gnijo mi w lochu: eternit, niezawisły, siff.. 
Żodyn konfiany się nie wywinął!




Uwaga (Achtung! Achtung!):

Za wskazanie, który to Braun - nagroda: słoiczek tlenku grafenu
dostarczonego na Okęcie prosto z wojskowej bazy
jerozolimskiej szlachty na pustyni Negev.

(osobiście obstawiam, że to janhenryk - bo komentuje
dużo, kwieciście, finezyjnie, bez sensu i wszędzie się wtrynia.
ale jako fundator nagrody nie biorę udziału w tym końkursie)




Banostan dziewiętnaście. Miejsce jeszcze jest. Zapraszam
następnych (ale tylko z certyfikatem intymnego zabiegu )

Przybywajcie!

Stworzę wam raj: SIK (Salonowej Inteligencji Konfederacje).
w przeciwwadze do KIS (Klub Inteligencji Salonowej)
ktorego deMOkratycznym gamoniom zmajstrował eternit.

Niby to zupełnie inne, a w rzeczywistosci tylko enancjomery,
odbicia lustrzane, ino że zwichnięte w drugie mańke :)))






PS. Niezawisły zapisujący do ortodoksyjnych pisowców
dede, nerwice-e, noraszka, robina i rozpruwacza
poczuł oddech końfederacyjnej końkurencji na plecach..

Tego nie robi się emerytowanemu nauczycielowi
akademickiemu oddanemu Prawdzie i Sprawom (PiS) 





z ostatniej chwili:
otwieram rano oczęta, pacze.. zostałem zapisany do konfy!
mujborze. chyba zaraz się zlochuje..


-


rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport