rk1 rk1
295
BLOG

najlepsze miejsca na świecie

rk1 rk1 Społeczeństwo Obserwuj notkę 9
(pożegnanie z salonem)


Jest masa takich rankingów. np. ten, dość szczegółowy, wielofaktorowy:

https://www.usnews.com/news/best-countries/rankings


Polska na 32 miejscu

a Izrael na 37 miejscu, za putinowską Rosją (miejsce 36).



Dwa tygodnie temu wrzuciłem o tym notkę.

W kontrze do kłamstw antypolskiego gamonia eternita,
który wymachiwał właśnie tym rankingiem na salonie24 by udowodnić,
że Polska jest straszna, be, do dupy itd.

Notka trafiła szczuja eternita w antypolską szczepionkę.

Auć!! Zabolało?

no tak mi nie przykro :D



Notka sobie była.
poczytana, skomentowana,
spadła do historii. Nic specjalnego.



Była w pamiętniczku jeszcze parę dni temu.

A dziś widzę, że jej nie ma. Zniknięta po cichu, 

bez żadnego powiadomienia, podania powodu,

najpewniej po zakapowaniu.



sądząc po liczniku, zniknięto jeszcze parę notek,
już nawet nie dociekałem których,
stwierdzam fakt: pamiętniczek przetrzepany :(






co tu, w takiej sytuacji, napisać?

chyba tylko tyle:




Wal się Salonie24.

Dopieszczaj obrzydliwca eternita i jemu podobnych samodzielnie.

i vivat delatore. Niech będą sztandarem, twarzą tego miejsca,

skoro Biceps takiemu najróżniejszej maści antypolskiemu q#$%twu

przyklaskuje. Przecież nie pierwszy raz:

https://www.salon24.pl/u/rk1/1143039,slawomir-jastrzebowski-podejdz-no-do-plota



Nie zamierzam dalej do tego przykładać ręki.



I mam nadzieję, że mimo mojej słabej silnej-woli,

sentymentu do tego miejsca, utraty różnych sympatii,

przemiłych, mądrych znajomych itd.

mi się to uda.



Wal się Salonie. Wal się Bicepsie.


-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo