rk1 rk1
288
BLOG

Psychologia społeczna prosta jest

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 34


Czyli o tym, jak to deMOkraci reżima pokonajo.


Otóż rzecz nie jest wyłącznie w znakomitym, merytorycznym programie,
w atrakcyjnym, pozytywnym programie prezentowanym przez Koalicję
12 podmiotów deMOkratycznych, ale także w dobrze przemyślanej
taktyce i strategii wyborczej.

Można ją poznać zaglądając na deMOkratycznego twittera:


- Znajomy wróbelek z Nowogrodzkiej. Na Nowogrodzkiej wybuchł "pożar".
Film Sekielskiego może zdemotywować wyborców PIS do pójścia na wybory.

- A nie mówiłem! Psychologia społeczna prosta jest. Jak się ją zna:


image


-Tusk dobrze wiedział co robi wypuszczając najpierw Jażdżewskiego.
Szturchnęli ciemnotę, która przed filmem sama ustawiła się do bicia.

-Lepiej. Tusk zastawił pułapkę na Kaczyńskiego. Ten tak się wzmożył Jażdżewskim-lekką jazdą,
że zaczął pieprzyć o ręce podniesionej na kościół. Wtedy ruszyła ciężka jazda Siekielskiego.
No i masakruje PiS aż krew paruje z pola bitewnego.

- Nie lubię żadnych opisów bitew historycznych, wręcz nie cierpię!!!!
Ale ten mnie bardzo wciągnął i pokrzepił moje serce.

- o prosta taktyka. Wróg jest wciągany do walki z przynętą, harcownikami.
W zapale traci zdolność logicznego myślenia, rozsypuje szyk i wali na oślep.
Wtedy na wroga ruszają główne siły i miażdżą je jak walec,
trzask pękających czaszek PiSowców od razów mieczy słychać normalnie.

- Lejesz miód na moje serce..

- Na moje też

- Oby te słowa ciałem się stały.



I tak to, dzięki uprzejmości M.Wróbelka już wiemy, jak to deMOkraci reżima pokonajo.


-


rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka