rk1 rk1
421
BLOG

Wybory PE w Warszawie

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 30


Został tydzień.

Wygląda na to że repertuar fajerwerków na najbliższy tydzień się wyczerpał

(jeszcze tylko kompromitacja Hartwichowej, reszta już się dopala)


Zajrzałem do oferty i zacząłem typować:


lista 1

1. Bosak

10 Jakubiak


lista 4

1. Saryusz-Wolski

8. Kaleta


chyba nikogo z mi znanych nie pominąłem. niektorych wyeliminowałem.

chyba będzie 1 z 4 (Polfic sie ucieszy ;) -  jako niewątpliwie doświadczony,
poważny i odpowiedzialny. i pewny, że wejdzie. pozostałych darzę sympatią,
ale to za mało. pozostałych pozostałych mało kojarzę.


Szkoda, ze można postawić tylko jeden krzyżyk.




------------------


deMOkraci mają trudniej - tylu znanych kandydatów (und zacnych),
a do tego dodatkowo jeszcze nieznani..

na szczęście, to nie mój ból głowy (i nie moje odczucie obciachu).


lista 2

1. Biedroń

2. JoAnka


lista 3

1. Cimoszenko

2. Halicki

3. Gasiuk-Pihowicz

4. Hubner

5 Boni


lista 5

1. Zandberg

10 Grodzka


lista 3 - szalony wybór - wspólczuję wyborcom antyPiSu :)))

listy  2 i 5 - dla perwersów :)))

szkoda, bardzo szkoda
że nie można stawiać ujemnych krzyżyków.



no i jeszcze sa Kukizy i Gwiazdowskie - ale to plankton.



PS.

Saryusz-Wolski - ciekawa oferta od PiSu dla normalnego elektoratu PO
(jeśli taki jeszcze istnieje), szczególnie w kontekście alternatywy
zaproponowanej przez PO (lista 3) i stowarzyszonych (listy 2, 5)


-


rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka