rk1 rk1
366
BLOG

Czy homoseksualny mężczyzna może być księdzem?

rk1 rk1 Społeczeństwo Obserwuj notkę 41



- Czy heteroseksualny mężczyzna może być księdzem?


Stawiam to drugie pytanie, by pokazać bezsensownosc obu.


Bo przecież rzecz nie jest w seksualnosci księdza lecz w złamaniu celibatu, w niedochowaniu ślubu czystości. W jaki sposób to ślubowanie zostanie złamane, to już rzecz wtórna.


To podobnie jak z nauczycielem  w szkole: nie jest istotne czy to mężczyzną, czy kobieta, homo, czy hetero. Nauczyciel ma nie epatowac swoją seksualnością, ma nie bzykac uczniów/uczennice itd. Nauczyciel ma uczyć swojego przedmiotu. Jego seksualność jest nieistotna i nie powinna być eksponowana.

Miałem to szczęście, że nie wiedziałem o seksualności nauczycieli w mojej szkole. Nie było tematu czy są homo/hetero, mają męża/Zone, dwóch kochanków, czy też realizują się seksualnie w innej konfiguracji. Był o nieznanej seksualności pan/pani od historii, biologii, polskiego.. (była też Pani od łaciny, ale to temat na inną notkę, jak mawiają najwięksi blogerzy s24).

I komu to przeszkadzało..



Wrzuciłem na s24 też inne pytanie pomocnicze:


Czy osoba czująca pociąg do alkoholu, ale niepijąca jest pijakiem? Czy taka osoba ma prawo prowadzić samochód?


Spytana o to Animela, odesłała mnie do Durczoka :)))


Taka duża, a nie wie!


Nie bądź jak Animela, spróbuj samodzielnie odpowiedzieć na to pytanie. Nie jest trudne.


-




rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo