rk1 rk1
243
BLOG

Spadkobiercy

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 10



Dostaną jakąś kasę, lokaty, spadkowe mieszkanie  i rodos.

Martwię sie nich. Może niepotrzebnie.. nie mam przeciez wplywu..
powinienem się pogodzic.


Odkryłem, że jestem mniejszością: Miałeś chamie złoty róg..

Na szczęście, mnie to już nie rusza. Martwię się o spadkobierców.


Syn jest starszy. już został zarażony przyzwoitością.
nie wiem czy to dobrze, czy źle. dla niego...
życie pokaże.


Młodsza. w trakcie formowania. Juz wie, że tolerancja to pic.
niby w LO, ale nadal w fazie gimbazy: jara sie klimatem
i pozorami wolności w wersji dla idiotów.. jest podatna. taki wiek.

Nie zgwałcę własnej Córki. liczę z tego wyrośnie.
Chłopcy są łatwiejsi. a moze miałem więcej siły..




PS. zniechęcenie, rozczarowanie ==> przerwa w notkach.

deMOKracJA!! KONsTYtucJA!!.. natenczas górom.




-





rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka