Zasznurowana Zasznurowana
397
BLOG

Pytania do Róży L.

Zasznurowana Zasznurowana Kultura Obserwuj notkę 6

Nie było mnie na Salonie tak długo, że zdążyłam napisać i wydać kolejną powieść:

SZCZEGÓŁY NA STRONIE WYDAWCY

Mam nadzieję (i szczery zamiar), że zwiększę nieco częstotliwość publikacji na tym forum, które bardzo lubię i z którym mam wiele wspaniałych doświadczeń. 

Zanim jednak popełnię nieco obszerniejszy post - o korporacjach, w których pracowałam/pracuję - odrobina autoreklamy. Pod poniższymi linkami wywiady:

1. Wywiad z zeszłego tygodnia przeprowadzony "live" przez zaprzyjaźnionią Blogerkę - Prowincjałkę; z tego miejsca ukłony i podziękowania za inicjatywę i profesjonalizm :)

2. Wywiad, który dopiero się utworzy z pytań, jakie Czytelinicy zechcą mi zadać; blog Cyrysi, recenzentki całej, trzytomowej serii moich powieści. 

Ciekawe, czy ktoś o coś zapyta? ;)

 

Ps. Na zdjęciu to nie ja :)

https://www.rozalewanowicz.com/ rozalewanowicz.com Pisarka. Autorka trylogii "Porwana" i powieści "Otwórz oczy, Marianno".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura