rozum rozum
1508
BLOG

Dziękuję bardzo

rozum rozum Polityka Obserwuj notkę 48
Z Salonem24 rozstawałem się już kilka razy – nadaremnie. Tym razem jest niestety inaczej. To już jest koniec w sensie ścisłym. Nie będzie powrotu.
 
Kończąc swą przygodę z Salonem24 śpieszę zakomunikować, iż mój nick „rozum” stanowił dyrektywę, a nie – jak wielu sądziło – arogancką apologię macierzystych mocy intelektualnych. Fakt, nie zawsze rozumowanie prowadzi tam gdzie byśmy chcieli, a wyniki wysiłków intelektualnych są często inne od założeń. Cóż, tak już jest. Trudno się zmienia swoje poglądy, przekonania itd. Mi trudno będzie zmienić przekonanie, iż socjalizm jest główną przyczyną ludzkiej nędzy i głupoty. Smutne jest to, że ludzie się nie uczą i wciąż pragną socjalizmu. Głupich nie sieją…
 
Takoż wypada podziękować czytelnikom, co niniejszym czynię. Moje odejście nie ma stycznych z sytuacją w Salonie24, czy moim stanem zdrowia. Po prostu, nadszedł czas by „rozum” odszedł na emeryturę. Popełniłem w Slaonie24 865 notek – to wcale nie mało. To jednak mało, jak pomyślę, że nowa fala socjalizmu właśnie wylewa na ulice europejskich stolic. Mam nadzieję, iż kiedyś ludzie rozumieją, iż liberalizm stwarza możliwości bycia zamożnym, a socjalizmy gwarantują i petryfikują nędzę. Nie ma innego rozwiązania. Kto popiera socjalizm, ten jest niewolnikiem i wzywa do niewolnictwa i nędzy. Nie muszę dodawać, iż socjalistów od zawsze uważałem za szabrowników.
 
Gdybym miał pisać o państwie moich marzeń, to rzecz jasna pisałbym o państwie na wskroś liberalnym, klasycznie liberalnym. To jednak utopia. Dlatego cieszy minie każda  – nawet najdrobniejsza – zmiana oddalająca nas od socjalizmu – nie jest ważne czyjego autorstwa.  
Raz jeszcze dziękuję z czytanie i komentowanie mojego bloga. Salonowi24, jego gospodarzom i blogerom życzę wszelkiej pomyślności i udanego debiutu na giełdzie.
 
Serdecznie Państwa Pozdrawiam.
 
rozum  
rozum
O mnie rozum

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka