echo24 echo24
727
BLOG

Wysłuchaj, co mówi ta kobieta, - głupcze jeden z drugim!

echo24 echo24 Społeczeństwo Obserwuj notkę 107
Co na to antyszczepionkowcy?

Portal internetowy Salon24, - vide: https://www.salon24.pl/newsroom/1203737,poslanka-pis-ze-wstrzasajacymi-szczegolami-o-swojej-chorobie informuje:

„Posłanka PiS Barbara Dziuk zachorowała na Covid-19 na chwilę przed ubiegłorocznymi świętami Wielkiej Nocy. W rozmowie z Polsat News zdradziła, jak ciężko przechodziła zakażenie koronawirusem…”

Mój komentarz:

Moim zdaniem żadna relacja opisowa nie jest w stanie odzwierciadlić w pełni wstrząsającego dramatu, który przeżyła ta kobieta, a także nie do końca uświadamia czytelnikowi, jak groźna jest epidemia Covid-19.

Dlatego, z blogerskiego obowiązku gorąco zachęcam wszystkich, a szczególnie antyszczepionkowców do obejrzenia filmowej relacji, która daje pełny obraz tego czym może się skończyć zakażenie koronawirusem.

Oto link do tej relacji, - vide:

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2022-02-07/zastanawialam-sie-moze-nastepny-zgasnie-moj-monitor-poslanka-pis-o-walce-z-covid-19/?ref=slider 

                                                   ( należy przesunąć w dół stronę i ukaże się klip video )

Nie ukrywam, iż oczekuję na gorącą, lecz merytoryczną dyskusję.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum

Lektura dodanych do notki komentarzy wskazuje, że Cyprian Kamil Norwid pisząc, cytuję:

Jesteśmy żadnym społeczeństwem. Jesteśmy wielkim sztandarem narodowym. Może powieszą mię kiedyś ludzie serdeczni za te prawdy, których istotę powtarzam lat około dwanaście, ale gdybym miał dziś na szyi powróz, to jeszcze gardłem przywartym hrypiałbym, że Polska jest ostatnie na ziemi społeczeństwo, a pierwszy na planecie naród. Kto zaś jedną nogę ma długą jak oś globowa, a drugiej wcale nie ma, ten - o! jakże ułomny kaleka jest.

Gdyby Ojczyzna nasza była tak dzielnym społeczeństwem we wszystkich człowieka obowiązkach, jak znakomitym jest narodem we wszystkich Polaka poczuciach, tedy bylibyśmy na nogach dwóch, osoby całe i poważne - monumentalnie znakomite. Ale tak, jak dziś jest, to Polak jest olbrzym, a człowiek w Polaku jest karzeł - i jesteśmy karykatury, i jesteśmy tragiczna nicość i śmiech olbrzymi ... Słońce nad Polakiem wstawa, ale zasłania swe oczy nad człowiekiem...” (Z listu Cypriana Kamila Norwida do Michaliny Dziekońskiej z 14 listopada 1862 roku),

- był wobec polskiego społeczeństwa nazbyt pobłażliwy, ponieważ to, co napisano  w komentarzach to niezaprzeczalne świadectwo, że nie połowa, jak pisał Norwid, lecz 95 procent dzisiejszego społeczeństwa polskiego to kretyni, lub aspiranci do takiego stanu umysłu.

Mówicie Państwo, że przesadzam?

No to przestudiujcie w takim razie te wszystkie niedorzeczności, które z mikroskopijnymi wyjątkami napisano w komentarzach.

Na koniec powiem, że niezmiernie mi przykro to pisać, lecz nie pozbawione sporej dozy racji wydają się być słowa premiera Prus nazywanego „Żelaznym Kanclerzem”, cytuję:

Dajcie Polakom wolność, a sami się wykończą...”

Tak. Tak. Proszę Państwa. Nie dorośliśmy do wolności, którą wywalczyła „Solidarność”.

PODZIĘKOWANIE

Kochane i Kochani blogerzy i komentatorzy Salonu24

Jak udało mi się zliczyć, w ciągu ostatnich 48-miu godzin napisano o mnie sześć notek, co jest niezaprzeczalnym rekordem wszechczasów Salonu24.

Doprawdy nie wiem jak mam Wam dziękować za to wyróżnienie sprawiające, że mogę się czuć blogerem nobilitowanym, jak nikt do tej pory.

Cieszę się tedy przeogromnie, że jako niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa, zostałem przez Was doceniony w mojej pracy u podstaw ku naprawie Rzeczypospolitej.

To Wasze uznanie dla mojej blogerskiej misji obliguje mnie do zobowiązania, że w mojej pracy pro publico bono jeszcze długo nie ustanę.

Za zawsze Wasz,

Krzysztof Pasierbiewicz (Echo24)

Najtrafniejszy komentarz:

@ŻYWICA {9 lutego 2022, 10:39]

DZIADOWSKA BALLADA
Kiedy  ranne wstają zorze
Wtedy troll juz spać nie może
I dosiada ...komputera
Żeby napluć na blogera

A następnie przez dzień cały
Będzie swe wytrzeszczal gały
Gdzie dopieprzyć, gdzie dosolić
Lub boleśnie dopie.....do rymu.

Będzie łaził po swym murku
Ciągnąc flegmę swą na sznurku
Będzie dręczył jak gruźlica
Gdyż chowała go ulica.

A teraz zamykam okienko.
To pisałem JA, z myślą ......muszę sobie przypomnieć
o jaką to myśl chodziło.

Post Post Scriptum

Ponieważ zależy mi na poważnej dyskusji komentatorów, merytorycznie będę odpowiadał wyłącznie na sensowne komentarze. Zaś komentarze hejterskie, prostackie, insynuacyjne, namolne, niedorzeczne, a także mające na celu rozmycie dyskusji, lub skierowanie jej na tematy oboczne i niezwiązane z tematem notki, - będę kwitował formułką: "Następny, proszę! ".

Proszę tego broń Boże nie traktować jako wyraz lekceważenia komentatorów, lecz jako moją dbałość o odpowiednio wysoki poziom wyłącznie merytorycznej dyskusji.


echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo