Podpisano odręcznie Podpisano odręcznie
221
BLOG

Czyn społeczny

Podpisano odręcznie Podpisano odręcznie Rozmaitości Obserwuj notkę 11

Proszę o rozstrzygnięcie nurtującej mnie kwestii... Mianowicie byłam już w tym szacownym miejscu nazywana zarówno trollem jak i lemingiem (trochę czasu mi zajęło na początku jako kto jestem zaliczana i wyzywana, ale jakoś się rozeznałam). Ani z jedną klasyfikacją ani z drugą się nie utożsamiam, ale widać takie prawo sieci. 

Ja rozumiem, że trudno niektórym zrozumieć treść wypowiedzi ze względów umysłowych możliwości osobniczych, jak i ze zwykłego nieporozumienia czy pośpiechu, ale chciałabym, żeby ktoś skonstruował taką tabelkę z wypisanymi szczegółowo cechami obu tych opcji. Coś w rodzaju charakterystycznych postaw, poglądów, słów, form stylistycznych, rodzaju wypowiedzi, odpowiedzi, komentarzy i tym podobnych kierunkowskazów. Dla niektórych może to oznaczać wreszcie świadome zjednoczenie się z konkretnym nurtem myślenia i przekazu, bo przecież nie każdy ma skonkretyzowane preferencje. Już sobie wyobrażam te ulgę rozdartych dusz.

Proponuję, żeby tabelka ta - stworzona wspólnym wysiłkiem narodu i społeczeństwa - znalazła się za sprawą czynu społecznego jako stały element strony głównej. Najlepiej zamiast ankiety, której niektóre konstrukcje (wyniki pomijam) wołają o pomstę do Nieba.

Jestem źle nastawiona do ludzkiej głupoty... Oj bardzo źle!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości